naam verkeerd op reserveringspapieren
ik heb van de week een kamer in npbc gereserveerd voor 7 en 8 okt.
room only.
nu kreeg ik paar dagen de bevestigingsmail, en nu zie ik dat degen aan de telefoon de achternaam van 1 van mijn zonen verkeerd heeft gespeld.
doen ze daar moeilijk over in het hotel of zouden ze snappen dat er een foutje gemaakt is, de de jongste is wel goed geschreven.
of zou ik beter bellen dat ze het aanpassen?
room only.
nu kreeg ik paar dagen de bevestigingsmail, en nu zie ik dat degen aan de telefoon de achternaam van 1 van mijn zonen verkeerd heeft gespeld.
doen ze daar moeilijk over in het hotel of zouden ze snappen dat er een foutje gemaakt is, de de jongste is wel goed geschreven.
of zou ik beter bellen dat ze het aanpassen?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Dat maakt in principe niet uit. Bij het inchecken wordt namelijk alleen gevraagd naar de gegevens van het kamerhoofd, in dit geval ben jij dat dus. Van de overige kamergenoten worden geen gegevens gevraagd. Veel plezier alvast en geniet van de magie!
Groetjes,
Lars