Aanschaf Francilien jaarkaart per post
Beste,
Is het zo dat als je de Francilien jaarkaart per post aanvraag, deze de 2e en 3e dag een blockdag heeft, of is deze direct al gewoon 2 dagen te gebruiken?
Is het zo dat als je de Francilien jaarkaart per post aanvraag, deze de 2e en 3e dag een blockdag heeft, of is deze direct al gewoon 2 dagen te gebruiken?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Bij aanvraag van een Francilien jaarkaart per post omzeil je de beperking dat de 2e en 3e dag blockdagen zijn. De jaarkaart wordt immers geactiveerd op het moment dat deze wordt gemaakt bij Bureau Passeport Annuel. Vervolgens moet de kaart nog per post naar je thuisadres worden opgestuurd. Dat duurt veel langer dan die 2 dagen. Let wel op eventuele standaard blockdagen natuurlijk. Kijk voor een overzicht van deze dagen voor alle jaarkaarten met blockdagen op de Jaarkaarten-pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
Groetjes,
Lars
Bedankt voor je reactie!
Ik zit met de handen in het haar. Ik heb 3 september netjes de papieren voor de aanvraag per post aangetekend verzonden. Vandaag keek ik in de brievenbus en weer geen post, dus besloot ik te kijken met track & Trace of mijn brief wel is aangekomen. Nu bleek dat hij 1x daar is aangeboden, maar niet is aangenomen. Tnt kan mij verder niks vertellen wat de Franse post hiermee doet. Heb jij misschien enig idee wat hiermee gebeurd? Ik heb nu geen jaarkaart, credit card op straat en de tijd begint te dringen, want half oktober hotel geboekt voor disney.
Heb jij enig idee wat ik nog kan doen?
Neem in dit uitzonderlijke geval contact op met de Nederlandse Klantenservice van Disneyland via dlp.clientenservice@disney.com. Zij reageren doorgaans binnen 3 werkdagen. Mocht je geen reactie ontvangen, dan kun je altijd bellen naar de reserveringslijn voor verdere instructies. Het directe nummer voor Bureau Passeport Annuel heb ik namelijk niet. De Disney medewerkers aan de telefoon kunnen je voorzien van de juiste contactinformatie. Succes!
Groetjes,
Lars
Ik zit er aan te denken om een Francilien jaarkaart aan te schaffen per post, omdat je dan zoals je al aangeeft de 2de en 3de blockdagen omzuilt. Nu heb ik nog wel even een vraag want het formulier wat ik op de site van Disney heb aangevraagd is geldig t/m 7 november 2012 maar wij gaan op 10 december naar Disney.
Is dit dan geen probleem ivm de geldigheid daarvan?
Dus stel ik vul het formulier pas medio/eind oktober in en stuur het dan naar Disney. Verloopt het formulier dan niet als het niet voor 7 november aankomt?
Ik hoor het graag van je.
p.s. Marie-Louise heb jij je jaarkaart uiteindelijk nog ontvangen?
Groetjes Felicity
De post vanuit Nederland doet er ongeveer een week over om bij Disneyland aan te komen. Als je het huidige formulier dus in de laatste week van oktober stuurt, dan komt alles op tijd aan. De verwerking van de jaarkaarten duurt zelf 2-3 weken. Succes!
Groetjes,
Lars
Ik heb ze gisteren in de namiddag aangetekend laten versturen dus ze zullen vandaag wel daadwerkelijk verstuurd worden.
Ik hoop dan dat wij ze begin november mogen verwachten en dan kunnen we 10 december gelijk naar binnen en hebben we geen wacht dagen
Heel goed idee alles per post versturen
Groetjes,
Lars
Op 10 oktober zouden mijn jaarkaarten per post zijn verstuurd maar ik heb ze alleen tot op heden nog steeds niet binnen.
Ook is het bedrag al van mijn creditcard afgeschreven.
Via de mail gaat het contact vrij moeizaam omdat ik telkens 2 tot 3 dagen moet wachten tot dat ik weer een reactie krijg.
Het is nu dus al 3 weken geleden dat ze alles verstuurd hebben en via het postbedrijf in Nederland is ook nog niks over deze brief met jaarkaarten bekend.
Moet ik me nu zorgen maken of heb je enkele tips met wie ik nog contact op kan nemen?
Dinsdag heb ik al met de reserveringslijn contact opgenomen maar ik hoor daarvan ook niets.
Misschien ben ik wel ongeduldig maar 3 weken is best wel lang.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Felicity
Gemiddeld duurt het een aantal weken voor de jaarkaarten bij je op de deurmat vallen. Aangezien post vanuit Disneyland naar internationale gasten op de één of andere manier vrij traag verloopt, zou ik me nog geen zorgen maken. Wat je kunt doen, is vragen naar het track & trace nummer van de brief om zo te achterhalen waar de brief zich bevindt. Bij de reserveringslijn hebben ze geen inzage in het systeem van Bureau Passeport Annuel, dus daar kunnen ze je niet verder helpen. Mailen naar de klantenservice is vaak het beste optie. Succes!
Groetjes,
Lars