Jaarkaart aanvragen/verlengen per post
Hallo,
Op 3 maart heb ik de formulieren opgestuurd voor 4 jaarkaarten.
De 6 weken zijn nu voorbij en ik heb nog niets ontvangen. Ook het geld is nog niet van mijn creditcard afgeschreven.
Over 2 weken vertrekken we naar Parijs en moeten de kaarten binnen zijn..
Hoe kan ik de voortgang van mijn aanvraag controleren?
Kan ik Disneyland Parijs telefonisch of per email bereiken?
Wordt ik gewaarschuwd wanneer de aanvraag niet juist zou zijn ingediend?
Op 3 maart heb ik de formulieren opgestuurd voor 4 jaarkaarten.
De 6 weken zijn nu voorbij en ik heb nog niets ontvangen. Ook het geld is nog niet van mijn creditcard afgeschreven.
Over 2 weken vertrekken we naar Parijs en moeten de kaarten binnen zijn..
Hoe kan ik de voortgang van mijn aanvraag controleren?
Kan ik Disneyland Parijs telefonisch of per email bereiken?
Wordt ik gewaarschuwd wanneer de aanvraag niet juist zou zijn ingediend?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
heb je op de formulieren ook ingevuld dat je Disney machtigt om het bedrag van je creditkaart af te mogen schrijven, dit is een apart vak op het formulier ( Votre mode de paiement ) waarin je toestemming geeft , met handtekening en waar je de gegevens van je creditcard moet invullen, extra dus bij de kopie van de voor- en achterkant van je creditcard, die je sowieso moet meesturen.
Als je die nml. niet extra hebt ingevuld mogen ze niks afschrijven dus zal je aanvraag niet verder behandeld worden waarschijnlijk.
Wij hadden de jaarkaart ook via de post en binnen drie weken had ik em thuis.....
Als je inlogt bij je creditcardmaatschappij kun je wel al zien of de betaling in behandeling is, of ze de betaalaanvraag van Disney hebben gekregen, dit kun je al zien voordat je de jaarkaart thuis krijgt
Succes.
Is er nog een manier op dit achteraf via email op te sturen?
Hoe weet ik nu of het geld er uiteindelijk toch nog wordt af geboekt of niet.
Ik check mijn creditcard account regelmatig.
Groet,
Frank
Als er geen kopie van de creditcard is meegestuurd, kan Disney de aanvraag niet in behandeling nemen. Ik ben niet bekend met de procedure van Disney als er een onvolledige aanvraag is ingediend. Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice: dlp.clientenservice@disney.com.
Groetjes,
Lars
Ook wij hebben dit probleem.voor onze dochter een jaarkaart aan gevraagd ,
Op 11 maart formulieren verzonden met copy creditkaart en legitimatiebewijs
Op 15 maart afgeleverd bij Disney maar ook niks meer van gehoord ..
Ik wacht nog een week en dan ga ik er maar achter aan ,maar ja ik kan niks van de Franse taal dus daar moet ik dan ook nog even iemand voor vinden.
Ik hoop dat het snel duidelijk is .
Groetjes Patricia
Ze waren vandaag met de post van 11 maart bezig. Dus jouw aanvraag moet nog behandeld worden.
Mvg,
Frank
Bedankt voor je antwoord .
Ik hoop dat het voor jullie ook nog op tijd geregeld wordt.
Groetjes Patricia
Voor iedereen die vragen heeft over de status van de aanvraag van een jaarkaart, kan mailen naar de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com. Bellen naar de Disney reserveringslijn heeft geen zin, aangezien zij geen toegang hebben tot het systeem met jaarkaarten.
Groetjes,
Lars
// EDIT 20-04-2013: Het Franse telefoonnummer blijkt niet geschikt voor vragen over jaarkaarten. Informatie aangepast naar de Nederlandse klantenservice.
Ik heb een andere ervaring.
Ik heb in totaal 6 email verstuurd naar de door jouw opgegeven email adres in het engels en nederlands en heb tot op heden geen enkele reactie ontvangen.
Met bellen naar de reserveringslijn had ik meer succes. Afhankelijk wie je aan de telefoon krijgt zoeken ze het tot op de bodem uit en komen ze met alternatieven. Als je de verkeerde aan de lijn hebt dan verwijzen ze je idd naar het email adres.
Mijn aanvraag is uiteindelijk in behandeling genomen zonder copy van de credit card. Dit is m.i. ook niet nodig aangezien ik anders nooit een betaling via internet met mijn credit card zou kunnen uitvoeren.
Nu is de vraag of de kaarten nog op tijd arriveren in Nederland ofdat ze de kaarten in Parijs bij de kassa vasthouden. Dit laatste probeert de reserveringslijn voor mij te regelen.
Mvg,
Frank
Bedankt voor de feedback en het delen van je ervaring. Ik heb over dit onderwerp ook contact gehad met Disney en het is niet de bedoeling dat de reserveringslijn wordt gebeld met dit soort vragen. Dat je in dit geval bent geholpen is uiteraard heel fijn, maar wel een uitzondering is mij verzekerd. Vragen met betrekking tot jaarkaarten dienen gesteld te worden aan de klantenservice. Het moet dan natuurlijk wel zo zijn, dat je daadwerkelijk wordt geholpen als je een mailtje stuurt en in jouw geval is dat niet gebeurt. Ik ga dit doorgeven en hopelijk verbeterd de service de komende periode. Nogmaals bedankt voor je reactie, Frank!
Groetjes,
Lars
De kaarten zijn de avond voor vertrek geleverd. Mijn advies om dus ruim van te voren de kaarten aan te vragen. 6 weken is (te) krap.
Disnylandparijs had mij al wel een goed aangeboden dat ik eventueel vervangende kaarten kon krijgen in het park indien ik de verstuurde kaarten niet op tijd had gekregen. Maar dit bleek dus niet nodig.
Groeten,
Frank
Groetjes,
Lars
Wij hadden binnen 3 weken de jaarkaarten binnen van 2 gezinnen, het kan dus wel snel.
Groetjes joyce
Vraagje, wij hebben jaarkaarten aangevraagd, maar nog niet ontvangen. Nu heb ik wel gezien dat ze al afgeschreven zijn. Is het mogelijk om naar het park te gaan, me daar te legitimeren bij het bureau, zodat ik toch al naar binnen kan ?
Gr. Frank
Dat zou ik je niet durven zeggen. Voor vragen over de status van een aanvraag, kun je direct met Nederlandse klantenservice contact opnemen via dlp.clientenservice@disney.com. Succes!
P.s. Advies voor nieuwe jaarkaarthouders die per post willen bestellen: stuur de benodigde documenten minimaal 2 maanden van te voren op om er zeker van te zijn dat de aanvraag op tijd wordt behandeld. Met name in het hoogseizoen en tijdens vakanties loopt de drukte bij Bureau Passeport Annuel hoog op en kan de aanvraag verder vertragen.
Groetjes,
Lars
Ik weet dat de levertijd ongeveer 2 maanden is, maar hoopte dat jij het antwoord had. Ik stuur wel even een mail naar de klantenservice. Het is zo dat ik toevallig in de buurt kom ivm werk en eventueel even een paar uurtjes naar binnen wilde hoppen als het kan. Ik stuur ze een mail en laat het hier weten!
Gr. Frank
Groetjes,
Lars
Ik weet dat je niet kunt bellen met de reserveringslijn om vragen te stellen over de jaarkaarten, maar mijn kaarten zijn al op 11 juni van mijn creditcard afgeschreven, maar we hebben tot op heden nog helemaal niets ontvangen. Heb 2 weken geleden de mail gestuurd zoals jij adviseerde, maar krijg daar dus gewoon geen antwoord op. Heb jij eventueel een contact of advies hoe/waar ik dit kan controleren?
Gr. Frank
Vervelend om te horen, maar helaas heb ik verder geen andere contactmogelijkheid dan de Nederlandse klantenservice via dlp.clientenservice@disney.com. Bureau Passeport Annuel is niet direct aanspreekbaar, dit loopt altijd via de klantenservice. Aangezien de vakantieperiode is begonnen en dit de drukste periode is voor het aanvragen van jaarkaarten, kan er vertraging in de aflevering ontstaan. Ik adviseer je om nogmaals een reminder te sturen naar de klantenservice.
Groetjes,
Lars
Uiteindelijk vandaag na wederom 2 dagen te hebben gewacht en geen antwoord gekregen vanuit de klantenservice toch maar eens geprobeerd het Nederlandse nummer te bellen wat hier eigenlijk niet voor bestemd is. Ik kreeg een hele vriendelijke (denk Belgische) dame aan de lijn welke mij vriendelijk vertelde dat ze dit niet op kon zoeken, maar toch wel graag iets voor me wilde doen gezien het allemaal al zo lang duurde. Zij is nu voor mij intern aan het emailen, en zal mij zodra ze een antwoord heeft, persoonlijk terugbellen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg vervelend vindt dat men wel heel makkelijk en snel mijn creditcard heeft weten te belasten (4 dagen na ontvangst formulier bij Disney), maar dat je uiteindelijk via een weg die hiertoe niet bedoeld is moet gaan om een antwoord te krijgen wat er aan de hand is.
Zodra ik een antwoord heb, laat ik hier uiteraard weer van mij horen!
Gr. Frank
Ik ben het helemaal met je eens. De communicatie van Disney naar klanten, wat betreft het bestellen van jaarkaarten per post, is onvoldoende. Hopelijk krijg je snel antwoord. Fijn dat je dit met ons wilt delen!
Groetjes,
Lars
Gr. Frank
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Disneyland® Paris
11/07/13
446880/1089846
Geachte heer Keizer,
Ik dank u voor uw e-mail.
Ik wens u te verzekeren dat uw jaarpaspoorten morgen naar u verzonden zullen worden en wens u mijn verontschuldigen aan te bieden voor het termijn.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vincent de Wild
Guest Communication
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Nu maar weer afwachten...
Groetjes,
Lars
Groetjes,
Lars
Ik had dus in mei een soortgelijk probleem en ook toen topic begonnen.
In mijn geval was de kaart wel min of meer direct verstuurd nadat het geld was afgeschreven. Het had echter heel lang bij DLP gelegen ivm achterstand. Ik had via het veelvuldig genoemde email adres uiteindelijk een frans tracking nummer gekregen om daarna weer het nederlandse TNT tracking nummer te achterhalen. De post doet er ruim een week over. (Vanaf het moment dat er een TNT tracking nummer is duurt het nog enkele dagen voordat het ook echt bezorgt wordt.
Via de email had ik echter wel een goed alternatief aangeboden gekregen.
" indien u uw jaarpaspoorten niet heeft ontvangen, u zich kunt melden bij Guest Relations Window (gelegen aan de rechterzijde bij de ingang van het Disneyland Park). Uw jaarpaspoorten zullen vervolgens opnieuw worden geproduceerd. Ik kan u tevens bevestigen dat u ook toegang zal hebben op de 2de en 3de dag"
Ook de parkeerkosten voor de eerste dag zou ik later retour krijgen.
Ik begrijp precies hoe jij je voelt maar ik heb er vertrouwen in dat het bij jou ook goed komt.
Groeten,
Frankw
Groetjes,
Lars
Gr. Frank
Groetjes,
Lars
Het kan dus behoorlijk vlot. Zelfs nu wat spijt van de vroege aanschaf, omdat we pas met kerst voor het eerst gaan, en hierdoor volgend jaar niet naar het grote Halloween-feest kunnen... Maar ja, je kunt niet alles hebben.