Betalen
Hallo Lars,
Ik heb een 21 daagse vakantie geboekt naar de Best Western Lake Buena Vista hotel in Orlando tegenover Disney Springs.
Nu moet ik de vakantie voor 3 september betaald hebben maar ik kan geen rekeningnummer vinden waar ik het geld naar toe kan sturen. Ik heb al gebeld maar ze sturen me steeds heen en weer van de UK naar DisneyWorld en terug. Mijn Engels is nu ook niet zo heel goed maar ik begreep dat ik het restant dan naar het hotel moet storten en dan niet naar de Walt Disney Travel Company.
Hoop dat jij mij kan helpen waar ik nu moet zijn om mijn vakantie te kunnen voldoen.
Groetjes Astrid
Ik heb een 21 daagse vakantie geboekt naar de Best Western Lake Buena Vista hotel in Orlando tegenover Disney Springs.
Nu moet ik de vakantie voor 3 september betaald hebben maar ik kan geen rekeningnummer vinden waar ik het geld naar toe kan sturen. Ik heb al gebeld maar ze sturen me steeds heen en weer van de UK naar DisneyWorld en terug. Mijn Engels is nu ook niet zo heel goed maar ik begreep dat ik het restant dan naar het hotel moet storten en dan niet naar de Walt Disney Travel Company.
Hoop dat jij mij kan helpen waar ik nu moet zijn om mijn vakantie te kunnen voldoen.
Groetjes Astrid
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Normaal gesproken kan er betaald worden via de Manage my Booking pagina mits je via The Walt Disney Travel Company hebt geboekt: https://www.disneyholidays.com/walt-disney-world/manage-my-booking/. Werkt dit niet, neem dan contact op met Disney Holidays door te bellen naar +44 203 666 9911 of te mailen naar disneytraveluk@disneyonline.com onder vermelding van je boekingsnummer. Als het inloggen daarna weer werkt, kan er via die pagina online worden betaald.
Meer informatie over het betalen van de vakantie staat op de tweede pagina van de factuur die je per mail van The Walt Disney Travel Company hebt ontvangen. Wellicht dat hier bij staat dat niet-Disney hotels apart of op een andere manier betaald moeten worden, want normaal gaat alles via Manage my Booking. Ik heb alleen ervaring met de Disney hotels zelf.
Groetjes,
Lars
De aanbetaling word automatisch van creditcard betaald.
Het restant dien ik zelf te betalen voor het aangeven eind datum.
Wat betreft het betalen van het restbedrag kan dit online in één keer via de link die in de beschrijving staat van je boekingsbevestiging (creditcard). Wil je liever in 'termijnen' betalen door zelf op een bepaald moment een deelbetaling te doen, dan zul je Disney moeten bellen. Ook dit nummer staat op de boekingsbevestiging.
Groetjes,
Lars
Natuurlijk kun je je bank of creditcardmaatschappij ook vragen om (tijdelijk) de limiet te verhogen maar er zijn dus wel mogelijkheden.
Zelf spaar ik het bedrag nu bij elkaar om het dan voor vertrek in 1x online te betalen.
....En over betalen gesproken.. vergeet niet je kaarten voordat je vertrekt nog even te activeren om te kunnen betalen buiten de EU, specifiek voor de VS dus zodat je ze in Orlando kunt gebruiken
Die moet je activeren zodat deze op de magicband staan.
En die kaarten/tickets krijg je twee weken voor vertrek
Toch
Los van dit:
Wat ik als laatste opmerkte -om niet te vergeten- is om je bankkaart (bankpas) of creditcard voordat jullie vertrekken te activeren voor gebruik in de Verenigde staten.
Gaat dit nu via craditcard
Of kun je dit gewoon via internetbankieren via je bank doen
Betaling is altijd via creditcard. Als je te weinig maximaal krediet hebt op je kaart, kun je de betaling in meerdere keren verdelen (mits je daar nog tijd voor hebt ivm de deadline) of je maakt via je bank geld over naar je creditcard zodat de kredietlimiet virtueel wordt verhoogd en betaal daarna in één keer. Voor de laatste optie: check de website van je eigen bank voor de juiste methode.
Groetjes,
Lars
Op de website vragen ze bij betaling met Maestro ook een security code (wat je dus niet hebt), Disney zegt deze gewoon blanco te laten (000) en dan ga ik idd naar mijn bank kan ik alles ingeven ... en dat gaat het fout. Morgen dus maar even bellen. En hopelijk kan ik dan snel alles in orde brengen. Waarom moet dit toch zo moeilijk zijn. Dan heb je het geld, geraak je het niet kwijt ;-p
Je kunt de limiet zelf verhogen door geld over te maken naar je creditcard. Dit kan bij iedere bank. Check de website van de bank zelf voor meer informatie. Wij doen dat ook altijd en is via ING heel eenvoudig.
Groetjes,
Lars
Nee, online kan betaling alleen in één keer. Wil je in termijn betalen, dan zul je Disney periodiek moeten bellen om het telefonisch te doen.
Groetjes,
Lars
Ik bv, heb een bankkaart van Engeland, het is een debit kaart, en toch is hij van MasterCard, met maestro.
Als ik online wil betalen, heb ik dus wel de 3 cijfer nodig die achterop staan (het is dus geen credit kaart).
België heeft zo geen gewone bankkaart, Nederland volgens mij ook niet?
2 jaar terug heb ik dit ook gedaan bij boeking van hotel in Disney parijs. Paar weken later mijn master card misbruikt.
Mijn kaart is niet gestolen en ik doe alleen aankopen bij beveiligde sites. Dus 99% kans dat het misbruik komt door telefonisch mijn kaartgegevens door te geven bij boeking van Disney hotel.
Ik ga dit dus niet meer doen want ik heb serieus op mijn donder gehad toen ik bij de politie aangifte moest aan doen.
In Disney zelf kan je het risico beperken door met je magic band te betalen. Maar het blijft overal een risico. Gelukkig doen Visa en Mastercard er meestal niet moeilijk over. Het is vooral een gedoe.