Nee, de verlenging gaat pas in op het moment dat de oude jaarkaart verloopt. Aangezien de 'huidige jaarkaart' automatisch wordt verlengd met het aantal dagen dat de parken gesloten zijn, gaat de 'nieuwe jaarkaart' pas in als die periode om is (mocht je zelf willen verlengen natuurlijk). De originele einddatum wordt dus in het systeem van Disney gewijzigd en verlengd. Meer details worden bekend gemaakt als de exacte openingsdatum kenbaar wordt gemaakt.
Vandaag kreeg ik een mailtje vanuit Disney over verlenging van mijn jaarkaart. Eigenlijk zou deze verlopen op 24 augustus, maar nu wordt deze natuurlijk automatisch verlengd. Het lijkt me dat dit mailtje dan automatisch verzonden is, ik hoef dan toch nu nog geen actie te ondernemen tot de kaart daadwerkelijk richting einddatum komt?
is dat laatste al definitief bekendgemaakt? In de komende tijd zullen lang niet alle jaarkaarthouders het park kunnen bezoeken zoveel als zij willen. Wordt daar geen rekening mee gehouden?
is dat laatste al definitief bekendgemaakt? In de komende tijd zullen lang niet alle jaarkaarthouders het park kunnen bezoeken zoveel als zij willen. Wordt daar geen rekening mee gehouden?
Ik vraag me ook af, met hoeveel dagen de passen verlengd worden. Als ikzelf goed geteld heb, zijn dit 123 dagen?
Dat is correct! De parken zijn straks 123 dagen gesloten geweest en deze zullen voor alle jaarkaarthouders automatische worden toegevoegd.
Groetjes, Lars
En vanaf wanneer beginnen we te tellen? Vanaf de dag dat het terug open gaat? Onze passen zouden vervallen nu op 29/06. Tel ik vanaf 30/06 er 123 dagen bij dan? Of vanaf 15 juli?
Ik vraag me ook af, met hoeveel dagen de passen verlengd worden. Als ikzelf goed geteld heb, zijn dit 123 dagen?
Dat is correct! De parken zijn straks 123 dagen gesloten geweest en deze zullen voor alle jaarkaarthouders automatische worden toegevoegd.
Groetjes, Lars
En vanaf wanneer beginnen we te tellen? Vanaf de dag dat het terug open gaat? Onze passen zouden vervallen nu op 29/06. Tel ik vanaf 30/06 er 123 dagen bij dan? Of vanaf 15 juli?
Beetje in de war met hoe het gaan
de onze vervallen op 1 juli, ik denk dus dat wij een 14-tal dagen minder verlenging zullen hebben.
ik hoop dat disney naar iedereen email stuurt met aangepaste einddatum
wij hebben abonnementen bij Bellewaerde en daarvan hebben wij ook een mail gehad met nieuwe vervaldatum
Ik heb ten tijde van 2007 een Fantasy gehad, dan een tijd geen pas, en sinds 2012 Dream tot 2018, en in 2019 Infinity. Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha. Dus hoop dat ze het een beetje verduidelijken binnenkort ook op hun sociale media, vermits er heel veel mensen zijn die ook geen mails krijgen, hoewel ze wel mijn mailadres + postadres hebben.
Specifieke informatie is momenteel nog niet bekend. Disney komt snel met meer informatie en dan passen we de website aan (inclusief aankondiging via onze social media kanalen).
Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.
Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.
Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.
Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.
Adressen altijd netjes doorgegeven, mail adres klopt ook, krijg gewoon niks, dus het ligt zeker niet aan mij
Ik heb nog noooooit mails of post gehad van Disney, haha.
Ik heb bij aanschaf van m’n pas een e-mail adres opgegeven en kreeg één keer een mail, dus dat staat wel goed, maar in jouw geval is je (correcte) mailadres mogelijk niet goed geregistreerd.
Adressen altijd netjes doorgegeven, mail adres klopt ook, krijg gewoon niks, dus het ligt zeker niet aan mij
probleem is dat er soms maar iets verkeerd ingegeven moet zijn, en mail al niet toekomt...
ik heb gelezen dat als je groene kaart hebt, je nog altijd een ticket kan afhalen aan de kassa's... mijn zoon zijn groene kaart zal ook verlengd moeten worden want liep tot 1 juli... ook kan je blijven gebruik maken van de speciale ingangen voor mensen met groene kaart
Dan ligt dat toch echt bij hun. Vaak genoeg als ik om de oranje kaart ging vragen, dat probleem ook boven haalde, en dan nog eens mijn mail adres en post adres met hun overliep. Ach ja, 't is niet dat ik zo verschrikkelijk veel gemist heb al die jaren eigenlijk. Maar 't blijft gewoon vreemd, en ik ben zeker niet de enige.
Handig! Het lijkt net alsof ze het aantal dagen dat het park gesloten was (124) + een maand optellen. Mijn pas was namelijk tot 5 mei geldig, tel daar 124 dagen bij dan kom ik op 6 september uit. Volgens de site is de pas t/m 5 oktober geldig!
Handig! Het lijkt net alsof ze het aantal dagen dat het park gesloten was (124) + een maand optellen. Mijn pas was namelijk tot 5 mei geldig, tel daar 124 dagen bij dan kom ik op 6 september uit. Volgens de site is de pas t/m 5 oktober geldig!
Ja bij ons ook. Ipv begin november is het nu geldig tot begin december?
Ik moet zeggen dat ik heel huiverig was voor dit systeem. Ik zag allerlei beren op de weg (slechte verbinding, hoe zorg je er voor dat je voor je hele gezin kunt reserveren op dezelfde dag, wat als je maar één dag mag en dan een aantal dagen niet, uren in de virtuele wachtrij staan....), maar ik heb vanmiddag feitelijk probleemloos voor ons hele gezin onze herfstvakantie kunnen reserveren. Wat mij betreft deze keer eens een compliment voor de IT-afdeling van DLP!
Ik moet zeggen dat ik heel huiverig was voor dit systeem. Ik zag allerlei beren op de weg (slechte verbinding, hoe zorg je er voor dat je voor je hele gezin kunt reserveren op dezelfde dag, wat als je maar één dag mag en dan een aantal dagen niet, uren in de virtuele wachtrij staan....), maar ik heb vanmiddag feitelijk probleemloos voor ons hele gezin onze herfstvakantie kunnen reserveren. Wat mij betreft deze keer eens een compliment voor de IT-afdeling van DLP!
Hier precies zo! Ik zat te stressen toen ik de mail kreeg en ging al van het ergste uit (best erg eigenlijk, sorry DLP?). Maar ik had ook binnen 10 minuten de herfstvakantie geboekt. Ging mega soepel! En je kan gewoon boeken wat je wilt! Echt top geregeld!!!??
Ik maakte me ook zorgen, met name omdat er nauwelijks iets over te zien was en velen het interpreteerde dat je maar voor max 1 dag per keer kon reserveren. Ik heb van Lars gehoord dat begeleider-tickets op de oude manier gaan. Helaas kon ik hier nog niets over vinden vanuit DLP, maar ik ervaar Lars als een zeer betrouwbare bron
Op een voucher kan je wel maar 1 dag reserveren. Dus als wij 2 dagen achter elkaar willen gaan, kunnen mijn man en ik wel 2 dagen reserveren, maar ons zoontje die net drie geworden is niet. Ik ga hiervoor wel naar Disney bellen. Ik wil toch wel graag de zekerheid hebben dat wij dan ook naar binnen kunnen. Ook is er geen mogelijkheid om op 13 juli al naar binnen te gaan. Dit hadden wij anders wel gewild. Een voucher kan voor die dagen geen reservering maken.
Vraag 1) Wij willen met ons (samengestelde) gezin graag 6 jaarkaarten aanschaffen en in augustus 2020 3 a 4 aaneengesloten dagen beide parken in. Normaal gesproken koop je dan online 6 dagpassen die je in het park omwisselt voor 6 jaarkaarten. Maar, momenteel kunnen we de parken alleen in met reservering op datum. Maar ik denk dat we met een dagpas niet voor meerdere dagen kunnen reserveren? Wat raad je ons aan? Online 6 dagkaarten? Of toch voor iedereen jaarkaarten? Maar vervalt dan de 20% voor 1 gezin en 5+ personen? Help.
Vraag 2) Hoe bepaalt DLP of je met elkaar op 1 adres woont? Wij zijn een samengesteld gezin (ik, vrouw met mijn 2 kinderen, en mijn partner met zijn 2 kinderen). Omdat we een gezin met 5+ passen zijn wil ik wel graag de 20% korting kunnen gebruiken. Weet iemand hoe ze daarmee omgaan? Is het voldoende als we iets van post hebben met hun naam op ons adres?
Reacties
Nee, de verlenging gaat pas in op het moment dat de oude jaarkaart verloopt. Aangezien de 'huidige jaarkaart' automatisch wordt verlengd met het aantal dagen dat de parken gesloten zijn, gaat de 'nieuwe jaarkaart' pas in als die periode om is (mocht je zelf willen verlengen natuurlijk). De originele einddatum wordt dus in het systeem van Disney gewijzigd en verlengd. Meer details worden bekend gemaakt als de exacte openingsdatum kenbaar wordt gemaakt.
Groetjes,
Lars
Vandaag kreeg ik een mailtje vanuit Disney over verlenging van mijn jaarkaart. Eigenlijk zou deze verlopen op 24 augustus, maar nu wordt deze natuurlijk automatisch verlengd. Het lijkt me dat dit mailtje dan automatisch verzonden is, ik hoef dan toch nu nog geen actie te ondernemen tot de kaart daadwerkelijk richting einddatum komt?
Groetjes,
Larissa
dat klopt, die mailtjes worden automatisch verzonden. Ik heb er ook al eentje gehad
Groetjes,
Lars
is dat laatste al definitief bekendgemaakt? In de komende tijd zullen lang niet alle jaarkaarthouders het park kunnen bezoeken zoveel als zij willen. Wordt daar geen rekening mee gehouden?
Disney gaat dit alles vanaf nu 'gefaseerd' bekendmaken waarbij er tevens rekening wordt gehouden met jaarkaarthouders en opties geboden gaan worden.
We'll keep you updated!
Onze passen zouden vervallen nu op 29/06.
Tel ik vanaf 30/06 er 123 dagen bij dan? Of vanaf 15 juli?
Beetje in de war met hoe het zou gaan
ik hoop dat disney naar iedereen email stuurt met aangepaste einddatum
wij hebben abonnementen bij Bellewaerde en daarvan hebben wij ook een mail gehad met nieuwe vervaldatum
Dus hoop dat ze het een beetje verduidelijken binnenkort ook op hun sociale media, vermits er heel veel mensen zijn die ook geen mails krijgen, hoewel ze wel mijn mailadres + postadres hebben.
Specifieke informatie is momenteel nog niet bekend. Disney komt snel met meer informatie en dan passen we de website aan (inclusief aankondiging via onze social media kanalen).
Groetjes,
Lars
ik heb gelezen dat als je groene kaart hebt, je nog altijd een ticket kan afhalen aan de kassa's...
mijn zoon zijn groene kaart zal ook verlengd moeten worden want liep tot 1 juli...
ook kan je blijven gebruik maken van de speciale ingangen voor mensen met groene kaart
Ach ja, 't is niet dat ik zo verschrikkelijk veel gemist heb al die jaren eigenlijk. Maar 't blijft gewoon vreemd, en ik ben zeker niet de enige.
http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/connexion.php
Sommige passen wil hij wel nog niet nemen.
Mijn Infinity nam hij wel, maar mijn vriend zijn Magic Flex nog niet.
Het lijkt net alsof ze het aantal dagen dat het park gesloten was (124) + een maand optellen. Mijn pas was namelijk tot 5 mei geldig, tel daar 124 dagen bij dan kom ik op 6 september uit. Volgens de site is de pas t/m 5 oktober geldig!
Disney heeft inderdaad besloten om 30 dagen extra geldigheid te geven, bovenop de 123 dagen van sluiting. Meer informatie, toegang tot het nieuwe online platform en toegang reserveren voor jaarkaarthouders: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/compensatie-jaarkaarten-disneyland-paris-extra-geldigheid.
Groetjes,
Lars
Weet iemand het telefoonnummer van de infinity jaarpas
Ik zat te stressen toen ik de mail kreeg en ging al van het ergste uit (best erg eigenlijk, sorry DLP?). Maar ik had ook binnen 10 minuten de herfstvakantie geboekt. Ging mega soepel! En je kan gewoon boeken wat je wilt! Echt top geregeld!!!??
Maar verder werkt het systeem op zich prima.
Vraag 1) Wij willen met ons (samengestelde) gezin graag 6 jaarkaarten aanschaffen en in augustus 2020 3 a 4 aaneengesloten dagen beide parken in. Normaal gesproken koop je dan online 6 dagpassen die je in het park omwisselt voor 6 jaarkaarten.
Maar, momenteel kunnen we de parken alleen in met reservering op datum. Maar ik denk dat we met een dagpas niet voor meerdere dagen kunnen reserveren? Wat raad je ons aan? Online 6 dagkaarten? Of toch voor iedereen jaarkaarten? Maar vervalt dan de 20% voor 1 gezin en 5+ personen? Help.
Vraag 2) Hoe bepaalt DLP of je met elkaar op 1 adres woont? Wij zijn een samengesteld gezin (ik, vrouw met mijn 2 kinderen, en mijn partner met zijn 2 kinderen). Omdat we een gezin met 5+ passen zijn wil ik wel graag de 20% korting kunnen gebruiken. Weet iemand hoe ze daarmee omgaan? Is het voldoende als we iets van post hebben met hun naam op ons adres?