Ik hoor heel veel over 'request this and that' als je je hotel boekt (bijvoorbeeld juist op begane grond of juist niet), kan je dit gewoon toevoegen als je boekt, of moet je dat naderhand doen? En hoe dan?
Bij online check in staan een paar opties. En als je prefered room hebt geboekt, heb je meer keuze
Ah super, dankjewel! Jammer dat het pas zo kort van te voren kan (heb het graag geregeld/doorgegeven) maar fijn dat het kan!
Je kunt er ook voor kiezen om telefonisch zaken aan te vragen. Ik wilde de vorige keer in een bepaald gedeelte van het resort zitten. Heb daar toen over gebeld en wat later stond het in m'n invoice. Ze kunnen alleen niets garanderen natuurlijk.
Dat begrijp ik! Ik heb (hopelijk) geen moeilijk verzoek: niet op de begane grond. Verder maakt het me echt niet uit, haha! Welk telefoonnummer heb je toen gebruikt, en was dat voor ons (NL) een gratis nummer of internationale kosten?
Joehoeee! Hier ook geboekt voor juli 2024 in Coronado springs resort! Eindelijk onze uitgestelde 2020 reis! Wij gaan voor de 1e keer! Na deze 8 dagen gaan we op de Disney Wish richting de Bahama's! Kan al niet meer wachten!
Als je de kado kaart ophaalt bij disney hoe lang kan je die dan gebruiken? Ik bedoel zit er een maximum jaartal op dat die op moet zijn?
Het is lang geleden dat wij een giftcard hebben gehad bij een verblijf (pre-covid), maar toen was de geldigheid even lang als het verblijf, dus je moest het vóór vertrek opmaken. Of dat nu nog steeds zo is durf ik niet te zeggen.
Joehoeee! Hier ook geboekt voor juli 2024 in Coronado springs resort! Eindelijk onze uitgestelde 2020 reis! Wij gaan voor de 1e keer! Na deze 8 dagen gaan we op de Disney Wish richting de Bahama's! Kan al niet meer wachten!
Whoop whoop! Wat een prachtig vooruitzicht en ook nog een cruise op de Disney Wish. Droomvakantie. Nu genieten van de voorpret.
Ik heb geboekt van eind september tot en met 10 oktober 2024 in Pop Century. Nu zie ik in de crowd calender voor 2023 dat het in de dagen voor 10 oktober topdrukte geeft vanwege een federale vrije dag. Heeft iemand ervaring met de drukte in deze periode, is het inderdaad erg druk of valt dat mee?
We hakken morgen de knoop door of we gaan boeken voor 22 september - 6 oktober Pop Century, maar ik wil even zekerheid vragen over kosteloos verzetten, mocht dat nodig zijn.
Er staat namelijk overal in de aanbieding dat het gaat voor UK en Ierse klanten. Dat zijn wij uiteraard niet. Gaat dat echt geen problemen opleveren?
Ik heb geboekt van eind september tot en met 10 oktober 2024 in Pop Century. Nu zie ik in de crowd calender voor 2023 dat het in de dagen voor 10 oktober topdrukte geeft vanwege een federale vrije dag. Heeft iemand ervaring met de drukte in deze periode, is het inderdaad erg druk of valt dat mee?
Wij gaan vaak de eerste twee weken van oktober en dat valt best mee. Het is druk, maar niet té druk, op de weekenden na in Magic Kingdom. Op een feestdag of vrije dag plan je een bezoek aan een waterpark met in de avond slenteren door World Showcase in Epcot langs de food stands en geniet je van de avondshow.
Tip: Plan een bezoek aan Magic Kingdom als er die dag een Halloween party is. Het park sluit dan eerder, maar veel mensen laten Magic Kingdom die dag links liggen wat resulteert in lage wachttijden en een minder druk park.
We hakken morgen de knoop door of we gaan boeken voor 22 september - 6 oktober Pop Century, maar ik wil even zekerheid vragen over kosteloos verzetten, mocht dat nodig zijn.
Er staat namelijk overal in de aanbieding dat het gaat voor UK en Ierse klanten. Dat zijn wij uiteraard niet. Gaat dat echt geen problemen opleveren?
We hakken morgen de knoop door of we gaan boeken voor 22 september - 6 oktober Pop Century, maar ik wil even zekerheid vragen over kosteloos verzetten, mocht dat nodig zijn.
Er staat namelijk overal in de aanbieding dat het gaat voor UK en Ierse klanten. Dat zijn wij uiteraard niet. Gaat dat echt geen problemen opleveren?
Ik heb geboekt van eind september tot en met 10 oktober 2024 in Pop Century. Nu zie ik in de crowd calender voor 2023 dat het in de dagen voor 10 oktober topdrukte geeft vanwege een federale vrije dag. Heeft iemand ervaring met de drukte in deze periode, is het inderdaad erg druk of valt dat mee?
Wij gaan vaak de eerste twee weken van oktober en dat valt best mee. Het is druk, maar niet té druk, op de weekenden na in Magic Kingdom. Op een feestdag of vrije dag plan je een bezoek aan een waterpark met in de avond slenteren door World Showcase in Epcot langs de food stands en geniet je van de avondshow.
Tip: Plan een bezoek aan Magic Kingdom als er die dag een Halloween party is. Het park sluit dan eerder, maar veel mensen laten Magic Kingdom die dag links liggen wat resulteert in lage wachttijden en een minder druk park.
Lars, dank je wel voor de tips, gaat beslist lukken zo.
Ik heb geboekt van eind september tot en met 10 oktober 2024 in Pop Century. Nu zie ik in de crowd calender voor 2023 dat het in de dagen voor 10 oktober topdrukte geeft vanwege een federale vrije dag. Heeft iemand ervaring met de drukte in deze periode, is het inderdaad erg druk of valt dat mee?
Ik heb geboekt van eind september tot en met 10 oktober 2024 in Pop Century. Nu zie ik in de crowd calender voor 2023 dat het in de dagen voor 10 oktober topdrukte geeft vanwege een federale vrije dag. Heeft iemand ervaring met de drukte in deze periode, is het inderdaad erg druk of valt dat mee?
We hebben geboekt! En nu fingers crossed dat we niet hoeven te verzetten!
Nu proberen de boeking te linken aan MDE zonder dat ik aan iedereen de app hoef uit te leggen, haha!
EDIT: Het is wel raar om parkreserveringen te kunnen maken, maar wetende dat het niet meer hoeft, haha!
Wat gaaf! Nu kan de voorpret beginnen. En wat de park reserveringen betreft: gewoon vastleggen. Kan geen kwaad.
Mijn eerste uur voorpret was volle paniek 😂 zoveel adrenaline dat ik niet wist wat ik er mee moest en mijn brein dat vertaalde naar paniek, oeps. Stomme ‘UK & Ireland exclusive!’
We hebben alles gelinkt aan MDE, en ga morgen inderdaad die parkreserveringen vastleggen voor de zekerheid. Ze moesten eens van gedachten veranderen!
Zo geboekt. 2 weken Port Orleans Riverside in 2024 . Het duurt nog even maar goed. Ik kon gelijk de boeking linken in my disney . Lekker snel.
Wij gaan ook naar riverside. Ben benieuwd, ziet er goed uit. Ook gelijk parkreserveringen gemaakt ( 2 dagen later werd bekend dat dit vervalt) Laat ze gewoon staan. Je weet nooit.
Zo geboekt. 2 weken Port Orleans Riverside in 2024 . Het duurt nog even maar goed. Ik kon gelijk de boeking linken in my disney . Lekker snel.
Wij gaan ook naar riverside. Ben benieuwd, ziet er goed uit. Ook gelijk parkreserveringen gemaakt ( 2 dagen later werd bekend dat dit vervalt) Laat ze gewoon staan. Je weet nooit.
Ah ja ik ben ook benieuwd. Park reserveringen nog niet gedaan, het hoeft ook niet en weet ook niet of ik het dan moet doen.
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Het aanpassen van namen en een room request (geen garantie overigens) kunnen voor bestaande boekingen aangevraagd worden door te bellen naar: +44 20 3666 9911 (kantooruren).
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Het aanpassen van namen en een room request (geen garantie overigens) kunnen voor bestaande boekingen aangevraagd worden door te bellen naar: +44 20 3666 9911 (kantooruren).
Ik begrijp dat er geen garanties zijn voor requests : ) had ook 00 800 2006 0809 gevonden, die geen kosten met zich mee zou moeten brengen (en er stond 'other countries' bij), terwijl die 9911 wel geld kost.
Sorry als ik wat lastig ben. Boek normaal nooit via een travel agent, dus vind het erg lastig uitvogelen waar ik telkens moet zijn. Hopelijk kan ik de paniek snel naast me neer leggen, haha!
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Ze hadden mijn zoon zijn naam ook Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam. In MDE stond het wel goed. Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten. Toen hebben ze het aangepast
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Ze hadden mijn zoon zijn naam ook Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam. In MDE stond het wel goed. Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten. Toen hebben ze het aangepast
De naam van mijn zusje heeft een ‘ë’ er in en die pakt het systeem dus niet, haha! Probeer nu uit te vinden of het +44 nummer gratis te bellen is voor ik een giga telefoonrekening krijg 😅
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Ze hadden mijn zoon zijn naam ook Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam. In MDE stond het wel goed. Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten. Toen hebben ze het aangepast
De naam van mijn zusje heeft een ‘ë’ er in en die pakt het systeem dus niet, haha! Probeer nu uit te vinden of het +44 nummer gratis te bellen is voor ik een giga telefoonrekening krijg 😅
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over. Kan me niet herinneren dat ze mijn zoon zijn paspoort afgelopen november hebben bekeken.
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Ze hadden mijn zoon zijn naam ook Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam. In MDE stond het wel goed. Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten. Toen hebben ze het aangepast
De naam van mijn zusje heeft een ‘ë’ er in en die pakt het systeem dus niet, haha! Probeer nu uit te vinden of het +44 nummer gratis te bellen is voor ik een giga telefoonrekening krijg 😅
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over. Kan me niet herinneren dat ze mijn zoon zijn paspoort afgelopen november hebben bekeken.
Dat is al geruststellend gelukkig, maar mijn autistisch brein zou het liever even doorgeven. Ook de requests voor de kamer. Maar ik kan dus nergens vinden of naar de UK bellen in mijn bundel valt of niet 😭
Yes, tickets ook geboekt voor meivakantie volgend jaar. Wij vliegen vanaf Frankfurt rechtstreeks. Wel een stukje rijden, maar dan rechtstreeks vliegen voor 460 euro pp. Prima deal bij lufthansa.
Ze hebben alleen de naam van m'n zusje verkeerd geregistreerd, weet niet hoe belangrijk dat is? een ë pakt de site niet, die haalt die blijkbaar helemaal weg. Dus ik moet contact opnemen om dat aan te passen, en gelijk wat room requests door te geven (die op het check-in formulier heb ik niks aan, haha!). Weet iemand of we een gratis telefoonnummer hebben om te bellen? Ik kom zoveel verschillende nummers tegen, haha!
Ze hadden mijn zoon zijn naam ook Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam. In MDE stond het wel goed. Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten. Toen hebben ze het aangepast
De naam van mijn zusje heeft een ‘ë’ er in en die pakt het systeem dus niet, haha! Probeer nu uit te vinden of het +44 nummer gratis te bellen is voor ik een giga telefoonrekening krijg 😅
Volgens mij doen ze daar niet moeilijk over. Kan me niet herinneren dat ze mijn zoon zijn paspoort afgelopen november hebben bekeken.
Dat is al geruststellend gelukkig, maar mijn autistisch brein zou het liever even doorgeven. Ook de requests voor de kamer. Maar ik kan dus nergens vinden of naar de UK bellen in mijn bundel valt of niet 😭
Er is geen gratis nummer. Bellen UK valt volgens mij niet in bundels. Mijn ervaring is dat als je bij opening van de lijnen in de ochtend belt, je vrij snel aan de beurt bent.
IK heb wel dat er onder mijn adres geen The Netherlands staat op het factuur. Dit terwijl dit met boeken er wel stond. Toch ook maar even mailen denk ik. Postcode onder woonplaats is geen probleem, maar zonder the netherlands misschien wel. Als taat het in manage my booking wel goed. Apart.
Reacties
Ik bedoel zit er een maximum jaartal op dat die op moet zijn?
Wij gaan voor de 1e keer! Na deze 8 dagen gaan we op de Disney Wish richting de Bahama's! Kan al niet meer wachten!
Er staat namelijk overal in de aanbieding dat het gaat voor UK en Ierse klanten. Dat zijn wij uiteraard niet. Gaat dat echt geen problemen opleveren?
Tip: Plan een bezoek aan Magic Kingdom als er die dag een Halloween party is. Het park sluit dan eerder, maar veel mensen laten Magic Kingdom die dag links liggen wat resulteert in lage wachttijden en een minder druk park.
Nu proberen de boeking te linken aan MDE zonder dat ik aan iedereen de app hoef uit te leggen, haha!
EDIT: Het is wel raar om parkreserveringen te kunnen maken, maar wetende dat het niet meer hoeft, haha!
We hebben alles gelinkt aan MDE, en ga morgen inderdaad die parkreserveringen vastleggen voor de zekerheid. Ze moesten eens van gedachten veranderen!
Ik kon gelijk de boeking linken in my disney . Lekker snel.
Ook gelijk parkreserveringen gemaakt ( 2 dagen later werd bekend dat dit vervalt)
Laat ze gewoon staan. Je weet nooit.
Sorry als ik wat lastig ben. Boek normaal nooit via een travel agent, dus vind het erg lastig uitvogelen waar ik telkens moet zijn. Hopelijk kan ik de paniek snel naast me neer leggen, haha!
Ok verkeerd gespeld, en mijn straatnaam.
In MDE stond het wel goed.
Maar we moesten toch bellen om reservatie van music naar riverside om te zetten.
Toen hebben ze het aangepast
Kan me niet herinneren dat ze mijn zoon zijn paspoort afgelopen november hebben bekeken.
Als taat het in manage my booking wel goed. Apart.