Voorbereiding bezoek Walt Disney World

1113114116118119130

Reacties

  • ja dat weet ik, daarom waren we aan het bekijken wanneer om te boeken, maar ik vraag me af de prijzen nu snel gaan stijgen omdat de Amerikanen vanaf vandaag ook al kunnen boeken voor 2025
  • CarmenV zei:

    ja dat weet ik, daarom waren we aan het bekijken wanneer om te boeken, maar ik vraag me af de prijzen nu snel gaan stijgen omdat de Amerikanen vanaf vandaag ook al kunnen boeken voor 2025

    Dat zou kunnen. De prijzen fluctueren naar gelang de bezettingsgraad van de hotels.
  • Lars zei:

    CarmenV zei:

    ja dat weet ik, daarom waren we aan het bekijken wanneer om te boeken, maar ik vraag me af de prijzen nu snel gaan stijgen omdat de Amerikanen vanaf vandaag ook al kunnen boeken voor 2025

    Dat zou kunnen. De prijzen fluctueren naar gelang de bezettingsgraad van de hotels.
    Ik ga proberen morgen te bellen, dan kunnen we altijd nog kijken wat de kosten zijn in april en of de aanbiedingen het waard zijn om om te boeken.
  • Een vraag aan de mensen die eind april gaan. Wij gaan van 27 april tot 9 mei. Nu wilde ik vandaag restaurants reserveren. Ik zie de data die ik kan boeken, ik kan ook een tijd selecteren maar als ik daarna door wil klikken gooit hij mij eruit en krijg ik een foutmelding. Is het anderen gelukt al te reserveren of hebben meer mensen dit probleem? Ik heb al gechat met een medewerker maar die kon mij niet verder helpen. Ik heb een it melding gemaakt in de app en probeer morgen dan maar te bellen denk ik. Wel een beetje een dure manier van restaurants reserveren, maar het lukt mij nu niet via de site te reserveren. De app lukt ook niet.
    Wel vervelend dit en gek, twee jaar geleden was het geen probleem..
  • Een vraag aan de mensen die eind april gaan. Wij gaan van 27 april tot 9 mei. Nu wilde ik vandaag restaurants reserveren. Ik zie de data die ik kan boeken, ik kan ook een tijd selecteren maar als ik daarna door wil klikken gooit hij mij eruit en krijg ik een foutmelding. Is het anderen gelukt al te reserveren of hebben meer mensen dit probleem? Ik heb al gechat met een medewerker maar die kon mij niet verder helpen. Ik heb een it melding gemaakt in de app en probeer morgen dan maar te bellen denk ik. Wel een beetje een dure manier van restaurants reserveren, maar het lukt mij nu niet via de site te reserveren. De app lukt ook niet.
    Wel vervelend dit en gek, twee jaar geleden was het geen probleem..

    Is je boeking gelinkt aan je My Disney Experience account? Vaak zijn daarmee al veel problemen opgelost.
  • Is je boeking gelinkt aan je My Disney Experience account? Vaak zijn daarmee al veel problemen opgelost.

    Ja, alles staat gelinkt. Ik kan ook tot 7 mei al reserveren. Die data zie ik ook open staan, maar bij het bevestigen gaat het mis.

  • Een vraag aan de mensen die eind april gaan. Wij gaan van 27 april tot 9 mei. Nu wilde ik vandaag restaurants reserveren. Ik zie de data die ik kan boeken, ik kan ook een tijd selecteren maar als ik daarna door wil klikken gooit hij mij eruit en krijg ik een foutmelding. Is het anderen gelukt al te reserveren of hebben meer mensen dit probleem? Ik heb al gechat met een medewerker maar die kon mij niet verder helpen. Ik heb een it melding gemaakt in de app en probeer morgen dan maar te bellen denk ik. Wel een beetje een dure manier van restaurants reserveren, maar het lukt mij nu niet via de site te reserveren. De app lukt ook niet.
    Wel vervelend dit en gek, twee jaar geleden was het geen probleem..

    Ik kan gewoon reserveren. Dit kan alleen op de website, kreeg een melding in de app hierover.
    Kom je wel in checkout scherm na selecteren? CC gekoppeld? Andere browser?
  • Edwin21 zei:

    Een vraag aan de mensen die eind april gaan. Wij gaan van 27 april tot 9 mei. Nu wilde ik vandaag restaurants reserveren. Ik zie de data die ik kan boeken, ik kan ook een tijd selecteren maar als ik daarna door wil klikken gooit hij mij eruit en krijg ik een foutmelding. Is het anderen gelukt al te reserveren of hebben meer mensen dit probleem? Ik heb al gechat met een medewerker maar die kon mij niet verder helpen. Ik heb een it melding gemaakt in de app en probeer morgen dan maar te bellen denk ik. Wel een beetje een dure manier van restaurants reserveren, maar het lukt mij nu niet via de site te reserveren. De app lukt ook niet.
    Wel vervelend dit en gek, twee jaar geleden was het geen probleem..

    Ik kan gewoon reserveren. Dit kan alleen op de website, kreeg een melding in de app hierover.
    Kom je wel in checkout scherm na selecteren? CC gekoppeld? Andere browser?
    Het is nu gelukt op mijn werklaptop vanaf een ander ip adres. Geen idee waarom het thuis niet lukt, maar we hebben iig de reserveringen die we wilden 😊. Bedankt voor het meedenken!

  • Het is officieel! Heb zojuist de data omgezet naar 2025. De countdown die ineens 365 dagen hoger ligt was even slikken, maar we gaan tenminste nog! Prijsverhoging valt enorm mee, dus we hebben nu al omgezet. Als er in april aanbiedingen komen die dan de moeite waard zijn in combinatie met de hogere prijs van de kamer kunnen we altijd alsnog omzetten! Nu nog spap er van overtuigen dat een preferred room for €346 meer de moeite waard is, hahah!
  • Hallo Lars, we zijn toen met de bus van Schiphol Maastricht naar Amsterdam dan met vlucht naar Detroit overstappen vandaar uit naar Orlando dus dan kom je wel aan zoveel uur. We willen januari 2025 weer gaan.Zoals je misschien nog weet wonen we 1 uur van Frankfurt. Vanaf Brussel zou ook gaan omdat dochter ja in Limburg woont.
    Wil nu al een overzicht krijgen van de kosten. Als rechtstreeks 900 euro pp dan is dat zo
    We wachten op de aanbieding die gaat komen.En eind januari kan het koud

    Een vraag aan de mensen die eind april gaan. Wij gaan van 27 april tot 9 mei. Nu wilde ik vandaag restaurants reserveren. Ik zie de data die ik kan boeken, ik kan ook een tijd selecteren maar als ik daarna door wil klikken gooit hij mij eruit en krijg ik een foutmelding. Is het anderen gelukt al te reserveren of hebben meer mensen dit probleem? Ik heb al gechat met een medewerker maar die kon mij niet verder helpen. Ik heb een it melding gemaakt in de app en probeer morgen dan maar te bellen denk ik. Wel een beetje een dure manier van restaurants reserveren, maar het lukt mij nu niet via de site te reserveren. De app lukt ook niet.
    Wel vervelend dit en gek, twee jaar geleden was het geen probleem..

    Probeer je het via mobiel of computer ?
    Voor ons werkt op laptop altijd beter.
  • Hallo. Ik ben bezig met boeken via de Ierse site. Nu moet ik een eircode invullen. Dat is een Ierse postcode die ik natuurlijk niet heb. Zonder deze code kan ik de boeking niet voltooien. Wie weet wat ik hier moet invullen?
  • Ria zei:

    Hallo. Ik ben bezig met boeken via de Ierse site. Nu moet ik een eircode invullen. Dat is een Ierse postcode die ik natuurlijk niet heb. Zonder deze code kan ik de boeking niet voltooien. Wie weet wat ik hier moet invullen?

    Heb je The Netherlands als woonachtig land geselecteerd? Dan zou je die vraag namelijk niet moeten krijgen.
  • Is het nodig nu al te boeken... ik wil wachten tot de promo's of gaat het heel simpel om om te boeken...
  • Is het nodig nu al te boeken... ik wil wachten tot de promo's of gaat het heel simpel om om te boeken...

    Als je in een specifiek hotel met een specifiek kamertype wilt verblijven met weinig beschikbaarheid, dan wordt het aanbevolen om alvast te boeken en optioneel later te wijzigen naar een andere aanbieding.
  • Is het nodig nu al te boeken... ik wil wachten tot de promo's of gaat het heel simpel om om te boeken...

    Wij hebben ervoor gekozen om nu al te boeken, omdat de prijzen vergeleken met 2024 maar bizar weinig omhoog gegaan waren. Als de promo's uitkomen gaan we dan kijken of die het waard zijn om om te boeken (aangezien ze dan moeten cancellen en opnieuw boeken kan de kamer een stuk duurder geworden zijn) .

    Of het heel simpel is weet ik nog niet, maar ik zal waarschijnlijk morgen mogen bellen om ons kamertype te upgraden dus dan kom ik er vanzelf achter, haha!


  • Wij hebben ervoor gekozen om nu al te boeken, omdat de prijzen vergeleken met 2024 maar bizar weinig omhoog gegaan waren. Als de promo's uitkomen gaan we dan kijken of die het waard zijn om om te boeken (aangezien ze dan moeten cancellen en opnieuw boeken kan de kamer een stuk duurder geworden zijn) .

    Of het heel simpel is weet ik nog niet, maar ik zal waarschijnlijk morgen mogen bellen om ons kamertype te upgraden dus dan kom ik er vanzelf achter, haha!

    Ik moet toegeven dat ik de prijzen al een aantal jaar aan het volgen ben en ik goed weet welk hotel en welke kamer ik wil. Nu hebben ze vorig jaar wel een aanpassing doorgevoerd wat het uitzicht betreft. Waardoor het moeilijk was te vergelijken Garden en standaard view zijn nu resortview geworden en garden was wat duurder dan standaard. Maar vorig jaar was prijs voor 12d incl tickets 8.477€ periode augustus voor de actie en na de actie all in dus met de dining credit van 1800$ en gift card van 200$ was het 8.757€ dus al bij al toch een pak voordeliger.

    En het klopt dat de prijzen zo goed als gelijk zijn gebleven of toch voor yacht club resort. Ondertussen wel beslist dat we voor 14 dagen gaan en de prijzen vorig jaar met de actie waren all in 9.919€ en nu voor de actie voor dezelfde periode enkel hotel en tickets en nog geen dining credits of plan is het 9.608,28€ (kleine besparing door ook tickets te kopen van een 300€). Dus ik vermoed met de actie dat de prijzen licht gaan stijgen maar dat hetgeen we in de plaats gaan krijgen wel voldoende zal compenseren.

  • Lars zei:

    Is het nodig nu al te boeken... ik wil wachten tot de promo's of gaat het heel simpel om om te boeken...

    Als je in een specifiek hotel met een specifiek kamertype wilt verblijven met weinig beschikbaarheid, dan wordt het aanbevolen om alvast te boeken en optioneel later te wijzigen naar een andere aanbieding.
    Hoe weet je dat de kamer een kleine beschikbaarheid heeft?
  • Hoe weet je dat de kamer een kleine beschikbaarheid heeft?

    Alle kamers anders dan de standaard accommodaties per hotel zijn 'beperkt beschikbaar'. Willen jullie een standaard kamer, dan zal er voor langere tijd beschikbaarheid zijn. Willen jullie een speciale kamer (garden view, water view, themepark view, etc.), dan is de beschikbaarheid korter.

  • Hallo. Ik ben bezig met boeken via de
    Lars zei:

    Ria zei:

    Hallo. Ik ben bezig met boeken via de Ierse site. Nu moet ik een eircode invullen. Dat is een Ierse postcode die ik natuurlijk niet heb. Zonder deze code kan ik de boeking niet voltooien. Wie weet wat ik hier moet invullen?

    Heb je The Netherlands als woonachtig land geselecteerd? Dan zou je die vraag namelijk niet moeten krijgen.
    Wel The Netherlands aangegeven en toch moet er een eirvode ingevuld worden.
  • Lars zei:

    Is het nodig nu al te boeken... ik wil wachten tot de promo's of gaat het heel simpel om om te boeken...

    Als je in een specifiek hotel met een specifiek kamertype wilt verblijven met weinig beschikbaarheid, dan wordt het aanbevolen om alvast te boeken en optioneel later te wijzigen naar een andere aanbieding.
    Hoe weet je dat de kamer een klein
    Lars zei:

    Hoe weet je dat de kamer een kleine beschikbaarheid heeft?

    Alle kamers anders dan de standaard accommodaties per hotel zijn 'beperkt beschikbaar'. Willen jullie een standaard kamer, dan zal er voor langere tijd beschikbaarheid zijn. Willen jullie een speciale kamer (garden view, water view, themepark view, etc.), dan is de beschikbaarheid korter.

    Yacht Club heeft geen standaard kamers meer enkel resortview en waterview... gardenview en standard view zijn nu samengebracht in resortview... we zouden voor resortview gaan
  • Yacht Club heeft geen standaard kamers meer enkel resortview en waterview... gardenview en standard view zijn nu samengebracht in resortview... we zouden voor resortview gaan

    Resortview is dan de standaard kamer bij Yacht Club.
  • Wel The Netherlands aangegeven en toch moet er een eirvode ingevuld worden.

    Vul dan een willekeurig nummer in bestaande uit een combinatie van cijfers en letters met 7 posities. Dit is de Ierse equivalent van onze postcode en voor internationale gasten niet van belang aangezien alle documenten/pasjes ter plaatse tijdens het inchecken worden overhandigd.
  • Wij willen in augustus 2025 met ons gezin naar WDW gaan voor ons 25 jarig huwelijk, we hebben dan 3 kamers nodig. Volgens mij kan ik per kamer boeken, is het dan mogelijk om de drie boekingen aan elkaar te koppelen? En krijgen we dan automatisch 3 kamers bij elkaar in de buurt? We gaan naar een van de Allstar resorts, wil dan liefst natuurlijk wel allemaal om hetzelfde gebouw verblijven.
    En raden jullie aan om nu al te boeken? Of kan ik beter wachten of er nog een leuke aanbieding komt met free dining o.i.d?
  • Wij willen in augustus 2025 met ons gezin naar WDW gaan voor ons 25 jarig huwelijk, we hebben dan 3 kamers nodig. Volgens mij kan ik per kamer boeken, is het dan mogelijk om de drie boekingen aan elkaar te koppelen? En krijgen we dan automatisch 3 kamers bij elkaar in de buurt? We gaan naar een van de Allstar resorts, wil dan liefst natuurlijk wel allemaal om hetzelfde gebouw verblijven.
    En raden jullie aan om nu al te boeken? Of kan ik beter wachten of er nog een leuke aanbieding komt met free dining o.i.d?

    Hoi essie9975,

    Je kunt inderdaad per kamer boeken. Vervolgens kunnen de verblijven aan elkaar worden gekoppeld via My Disney Experience. Dit is geen garantie dat het daadwerkelijk naastgelegen accommodaties worden, maar in ieder geval in de buurt van elkaar. Voor één van de All-Star Resorts zou ik adviseren om nog even te wachten tot april als de nieuwe actie voor 2025 beschikbaar komt. Voor nu is het alleen belangrijk om te boeken als je gelimiteerde kamers wilt reserveren in bepaalde hotels.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik zit in de maand augustus in Disney's All-Star Movies Resort.
    Ik weet dat er 3 naast elkaar liggen op loopafstand.
    Als je van de luchthaven rijd weet jullie dan welke resort als 1e komt van de 3?
  • Ik zit in de maand augustus in Disney's All-Star Movies Resort.
    Ik weet dat er 3 naast elkaar liggen op loopafstand.
    Als je van de luchthaven rijd weet jullie dan welke resort als 1e komt van de 3?

    De volgorde is Sport, Music, Movies
  • 12 maart aangepast
    Moet je als je met Uber of Lyft wilt vanaf het vliegveld naar je resort nog rekening houden met een bepaald type auto als je met 2 personen en 2 koffers bent? Of kun je ook gewoon voor UberX of bij Lyft voor standard? of kun je beter voor XL gaan of extra comfort?

    Hebben jullie ervaringen met Mears Connect? Het oude magical express?
    Ik lees er nou niet hele goede verhalen over namelijk.
  • Moet je als je met Uber of Lyft wilt vanaf het vliegveld naar je resort nog rekening houden met een bepaald type auto als je met 2 personen en 2 koffers bent? Of kun je ook gewoon voor UberX of bij Lyft voor standard? of kun je beter voor XL gaan of extra comfort?

    Hebben jullie ervaringen met Mears Connect? Het oude magical express?
    Ik lees er nou niet hele goede verhalen over namelijk.

    Ik vond Mears Connect geen enkel probleem. Je stopt bij meerdere resorts, maar als je bij de chauffeur aangeeft waar je moet zijn dan stopt hij je koffers in het ruim en kan je rustig plaatsnemen in de bus. Ik heb ook niet lang hoeven te wachten voordat de bus ging vertrekken, misschien 15 minuten.

    Mocht je met meerdere mensen zijn dan is een uber wellicht goedkoper omdat je bij Mears per persoon betaald en met een uber of lift kun je de kosten delen. Een uber is ook wel wat sneller natuurlijk omdat hij niet op meerdere plekken hoeft te stoppen.
  • -jose- zei:

    Moet je als je met Uber of Lyft wilt vanaf het vliegveld naar je resort nog rekening houden met een bepaald type auto als je met 2 personen en 2 koffers bent? Of kun je ook gewoon voor UberX of bij Lyft voor standard? of kun je beter voor XL gaan of extra comfort?

    Hebben jullie ervaringen met Mears Connect? Het oude magical express?
    Ik lees er nou niet hele goede verhalen over namelijk.

    Ik vond Mears Connect geen enkel probleem. Je stopt bij meerdere resorts, maar als je bij de chauffeur aangeeft waar je moet zijn dan stopt hij je koffers in het ruim en kan je rustig plaatsnemen in de bus. Ik heb ook niet lang hoeven te wachten voordat de bus ging vertrekken, misschien 15 minuten.

    Mocht je met meerdere mensen zijn dan is een uber wellicht goedkoper omdat je bij Mears per persoon betaald en met een uber of lift kun je de kosten delen. Een uber is ook wel wat sneller natuurlijk omdat hij niet op meerdere plekken hoeft te stoppen.
    Oké. Ja ik lees wisselende verhalen van wachten tot 1 a 2 uur, inderdaad meerdere resorts ( dat vind ik niet erg). En een terugreis dat niet goed gaat.

    Ik ga er nog even over denken.

    Een 4 persoons auto voor 2 personen met 2 koffers moet ook wel lukken denk ik.
  • Wij gaan nog lang niet, maar zitten er aan te denken om Mears Connect te doen op de heenweg, en dan Uber/Lyft op de terugweg, om geen/minder stress te hebben met 'de bus is te laat en we moeten een vlucht halen'. Zitten er inderdaad wel mee of dat 1 XL auto genoeg is voor 4 volwassenen met 4 grote koffers en 4x handbaggage (misschien kleine koffers), haha!
Log In of Registreer om te reageren.