Ticket handicap - hoe werkt het?

Hallo, we hebben via een (bijna vervallen) BONGO bon 2 tickets voor disneyland gekocht (2 parken). We zijn met 4. We moeten er dus nog 2 bijkopen. Nu valt onze dochter onder de voorwaarden voor de 25% korting op een dagticket wegens handicap (+1 begeleider ook aan 25%). Wat me niet duidelijk is, is welke basisprijs wordt hiervoor gehanteerd? Want op de site van Disney staat dat je de prijs moet opzoeken zonder korting. Waar kan ik deze vinden? Is dat de gewone prijs van een gedateerd ticket in de overzichtskalender op de disneysite? Bv 30 oktober: 124 euro voor 1 volwassene/2 parken.

Reacties

  • Dat zou inderdaad de prijs van een gedateerd ticket voor die dag moeten zijn! Let wel, de rijen om deze tickets te kopen kunnen best lang zijn.
  • Zou ik deze tickets ook niet kunnen kopen aan het loket waar ik de priority pass ophaal aan de ingang van het disneyland park? (dus niet aan het loket uiterst rechts bij de ingang waar altijd die lange rij staat, maar rechtdoor dichtbij het vroegere Pluto loket)
  • Zou ik deze tickets ook niet kunnen kopen aan het loket waar ik de priority pass ophaal aan de ingang van het disneyland park? (dus niet aan het loket uiterst rechts bij de ingang waar altijd die lange rij staat, maar rechtdoor dichtbij het vroegere Pluto loket)

    Volgens mij is alles momenteel dezelfde desk/loket, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
  • 12 november aangepast
    Even feedback: 1 dag geweest op 30 oktober. Priority pass via de website aangevraagd en op de ochtend zelf eerst naar studios gegaan. Stond, om 9u15, 1 iemand voor ons in de rij om het aparte ticket aan te kopen. Duurde dus helemaal niet lang ttz het werktempo van de CM was op z'n 'frans' :-) Maar we hadden de hele dag, dus geen erg.
    Viel dus super mee.
  • Update: Tickets voor mindervalide gasten (en hun begeleider) kunnen vanaf nu ook online worden aangeschaft met 25% korting via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris
  • Niet ook, alleen maar! Ter plekke kan het niet meer en betaal je de volle mep.
  • 22 november aangepast
    Dat is een vooruitgang. Niemand schuift graag aan dus als het nu ook zo kan, fijn toch!
  • Dat is een vooruitgang. Niemand schuift graag aan dus als het nu ook zo kan, fijn toch!

    Je moet nog steeds in de rij staan om je ticket te valideren ben ik bang, en je Priority Card op te halen (doe je nu tegelijkertijd), maar het is veranderd vanwege de dynamische prijzen van de tickets nu.
  • CarmenV zei:

    Dat is een vooruitgang. Niemand schuift graag aan dus als het nu ook zo kan, fijn toch!

    Je moet nog steeds in de rij staan om je ticket te valideren ben ik bang, en je Priority Card op te halen (doe je nu tegelijkertijd), maar het is veranderd vanwege de dynamische prijzen van de tickets nu.
    precies, je moet alsnog in de rij en je moet ook vroeg bestellen, want anders is de prijs ook een stuk hoger.
Log In of Registreer om te reageren.