Kosten telefoonrekening
Ik heb zojuist een mail met een klacht gestuurd naar Disneyland. Ik heb gisteren 77 minuten (!) in de wacht gehangen voor het telefoonnummer om restaurantreserveringen te doen. Ik ben uiteindelijk nog steeds niet geholpen omdat ik ergens moest zijn en heb opgehangen. Inmiddels heb ik een rekening van €54,80 omdat het een Frans telefoonnummer betreft.. Ik vind dit een schandalige service om mensen zo lang in de wacht te laten hangen (bij het 'normale' telefoonnummer is dit ook al 3x gebeurd, een half uur tot een uur was daar ook het geval...) .
Ik heb gevraagd of ik dit bedrag terug kan krijgen van Disney.
Heeft iemand hier ervaring mee wat ze hiermee doen en hoe snel ik antwoord hierop krijg?
Ik heb gevraagd of ik dit bedrag terug kan krijgen van Disney.
Heeft iemand hier ervaring mee wat ze hiermee doen en hoe snel ik antwoord hierop krijg?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Als je geen bundel hebt voor bellen naar het buitenland ben ik bang dat jij ook een flinke rekening hebt.. Maar voor de duidelijkheid, dit gaat over het (Franse) reserveringsnummer voor de restaurants he, niet voor het normale reserveringsnummer voor Disney, die kost gewoon €1 per gesprek, ongeacht hoelang je belt.
Buffalo Bill's Wild West Show is een losse dinnershow waar tickets voor vereist zijn. Die show kan inderdaad niet via de restaurant reserveringslijn worden vastgelegd. Hiervoor bestel je een ticket op datum en tijd via deze pagina: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/shows-paris/buffalo-bills-wild-west-show-paris. Voor de overige, door Disney gerunde, restaurants kun je wel terecht bij de restaurant reserveringslijn en niet bij de normale reserveringslijn.
Groetjes,
Lars
Wij danken u voor uw e-mail en uw reservering bij Disneyland Paris.
Wij vinden het vervelend te vernemen dat u lange tijd heeft moeten wachten bij de restaurantlijn. Deze dienst is 24 op 24 uur beschikbaar en het is inderdaad zo dat het op bepaalde tijdstippen heel druk kan zijn. Echter doen de medewerkers van deze dienst wel enorm hun best om iedereen zo spoedig mogelijk te woord te staan.
Ook klopt het dat er van de restaurants geen schriftelijke bevestiging wordt gestuurd. De reservatie gebeurt op naam van de klant.
Ook klopt het dat u enkel in drie talen terecht kunt bij de restaurantlijn (Engels, Frans en Spaans).
Toch danken wij u voor de tijd die u nam om uw ervaringen met ons te delen. Het is namelijk dankzij een voortdurende dialoog tussen de klant en Disney dat we erin slagen de kwaliteit van ons product en diensten te verbeteren.
Wij hopen alsnog dat u een onvergetelijk en magisch verblijf tegemoet gaat!!! En proficiat met jullie tiende huwelijksverjaardag!
Met vriendelijke groet,