Castle Club - Disneyland Hotel

april 2012 aangepast in Hotels & Accommodatie
Beste disneyfans,
Even een vraagje. Ik heb samen met patrner een dream pas. In de normale hotelkamers kan ik een kamer zonder entree boeken. Mochten ik en mijn partner dan besluiten nog twee mensen mee te nemen, dan kon dit tegen betaling van de toeristenbelasting bij aankomst met vier. Ik kocht voor de andere twee dan altijd los een entree ticket. Mijn vraag is of deze constructie ook kan op de castle club en of wij dan wel 4 vip fastpasses krijgen?
Alvast dank
Patrick
«1

Reacties

  • Hoi Patrick,
    Goede vraag! Voor zover ik weet zijn de kortingen op hotelkamers via een jaarkaart alleen geldig voor standaardkamers in de Disney hotels. Ik zal eens navragen wat hier de exacte regels voor zijn en of je dan ook 4 VIP Fastpassen krijgt als er twee personen 'los' worden toegevoegd. Zodra ik antwoord heb, kom ik bij je terug!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste lars,
    Gisteren avond even met disney gebeld (090000654). Die gaven aan dat ik zonder korting een kamer kan boeken en dan idd twee personen los kan meenemen. Ik kan dus alleen een kamer boeken (zonder entree) net zoals altijd met een dreampas. Alleen is er geen korting van toepassing. Als ik aan zou geven dat er twee extra personen heb, draaien ze extra vip passen uit. Komt dit overheen met wat jij hebt weten te achterhalen?
    En wat zijn jouw ervaringen met de castle club? De extra servive goed?
    Groet,
    Patrick

  • Beste lars,
    Gisteren avond even met disney gebeld (090000654). Die gaven aan dat ik zonder korting een kamer kan boeken en dan idd twee personen los kan meenemen. Ik kan dus alleen een kamer boeken (zonder entree) net zoals altijd met een dreampas. Alleen is er geen korting van toepassing. Als ik aan zou geven dat er twee extra personen heb, draaien ze extra vip passen uit. Komt dit overheen met wat jij hebt weten te achterhalen?
    En wat zijn jouw ervaringen met de castle club? De extra servive goed?
    Groet,
    Patrick

    Hoi Patrick,
    Die informatie kan ik inderdaad bevestigen. Ik heb zelf nog nooit verbleven op de Castle Club, alleen in een 'standaard kamer' van het Disneyland Hotel. Van wat ik ervan hoor, moet de service prima zijn. Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
  • Misschien wat te laat, maar wel goed om te weten voor andere personen..
    Wij zijn al in de Castle Club geweest en de service is echt geweldig! De aparte ontbijtruimte waar je ook de hele dag rustig wat kan drinken is echt fantastisch! Ontbijt met uitzicht op het park en het kasteel en dat in alle rust! Verder worden er hier ook koekjes en gebakjes geserveerd om 16u. Heerlijk om even te ontspannen. Ook maar een kleinere ruimte, dus altijd lekker rustig EN ook hier komen de Disneyfiguren bij jou aan tafel. Erg leuk om dan niet in rijen te moeten aanschuiven. Ze maken hier ook tijd voor je ookal heb je geen kinderen bij Laugh
    De kamers zijn ook heel leuk. Mooie badkamer, uitzicht op park, rustig gelegen, ... Je hebt ook een aparte ingang: lift waar je enkel in kan met de Castle Club kaart. Aparte receptie op de Castle Club verdieping en geen vraag is te gek. Ze maken echt tijd voor je vrij. Leuk is ook dat je vanuit de Castle Club een aparte (geheime) weg hebt naar het park. Een lift die midden tussen de kassa's staat beneden. Vond ik dan weer super! Smile
    Verder zijn de VIP fastpasses echt helemaal het einde! Nergens aanschuiven en iedere keer gewoon doorlopen! Je krijgt soms wel vreemde blikken van mensen dan (dat je op 10 minuten tijd voor de derde keer passeert voor een attractie en zij staan al ruim een half uur in de rij...) maar dat moet je er bij nemen. Wink Ook personeel gaf ons op eerste dag soms vreemde blikken dat wij met vip fastpasses rondliepen (twee jonkies van 25 jaar... Maar ik geef graag mijn geld voor zoiets uit!) maar na een dag kennen ze je al en is iedereen even vriendelijk.
    In kort: ik zou eigenlijk niets anders meer willen! Maar dat trekt mijn budget helaas niet Laugh
  • Beste ciepke,
    Als ik je beschrijving lees, dan is dat precies wat ik er voor stelling van heb. Wij gaan van 16 tot en met 18 september en tel echt af. Thanx voor je leuke en goede omschrijving van wat me te wachten staat.
  • nog 31 dagen pat Laugh
  • Gisteren avond terug gekomen van drie dagen dlpr. We verbleven in het Disneyland Hotel en daar de Castle Club.
    Bij aankomst werden de koffers uit de auto gehaald en werdt de auto geparkeerd door een hotel bediende. Deze bediende nam ons mee naar binnen en bracht ons naar een speciale lift richting de castle club. Bij de normale receptie was het erg druk. Wij stonden echter binnen vijf miuten op de castle club.
    Aangekomen op verdieping drie van het Hotel mochten we aanschuiven aan de concierge desk. Hier vond onze incheck plaata. We werden keurig geholpen door een Nederlands sprekende dame die alles met ons doorliep en meteen roeg of er nog wensen waren of dat ze nog iets kon doen qua reservering. Wij wilden graag bij cafe mickey eten. Dit was echter vol op het tijdstip dat we wilden. Wij hadden buffalo bill als tweede optie. Daar het niet gelukt was om op onze tijd bij cafe mickey te reseren werdt meteen buffalo bill eerste rang aangeboden met korting. Ook al kon de castle club concierge er niets aan doen dat het vol zat, toch meteen een goed makertje op deze manier. Omdat we erg vroeg waren was de kamer nog niet klaar. Wel kregen we al vast onze vip fast pass zodat we het park in konden.
    Om drie uur terugkerende op de Castle Club werden we door de Nederlandse consierge naar de kamer gebracht en gaf deze iitleg over de kamer. Tevens weer gevraagd of we nog wensen hadden. Aansluitend zijn we om vier uur naar tea time in de castle club gegaan. Heerlijk met koekjes, gebakjes enz. Daarnaast kan je de gehele dag free drinks krijgen in deze lounge. Het uitzicht over het park vanuit de lounge is adembenemend. Ook het ontbijt met figuren is geweldig. Van alles aanwezig van zalm tot chocolade pasta. Het leuke aan het ontbijt is het feit dat als je naar de castle club lounge loopt je mensen jaloers naar boven ziet kijken.
    De kamer zelf was groter als een normale kamer en super rustig. Het is er echt een oase van rust. Al met al is de castle club ons zo goed bevallen dat we niet andrrs meer willen en voortaan alleen nog maar dit doen.
  • Dank voor de review, Patrick! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Hier gaan de overige forumleden zeker informatie uit halen. Bedankt!
    Groetjes,
    Lars
  • Sluit me helemaal bij beastfan aan (we waren met hem mee)
    Ook dat het personeel op een of andere manier bijna allemaal weten in welke kamer je zit en je dus echt herkennen is heel speciaal.
    Zeker een aanrader om er een keer naar toe te gaan!!!!
    Marcel
  • Het personeel probeert alle wensen te vervullen. En staan letterlijk dag en nacht voor je klaar.. Zolas Beastfan(Patrick ) zei. onze koffers werden uit de auto gehaald en de auto werd netejs weggezet . maar ook bij het verlaten van het hotel werden koffers were in de auto gezet na dat ze hem hadden opgehaald.. Wat het leukste was is het ethousiaste personeel die het erger vonden dat moesten gaan dan we zelfLaugh Ook als je iets te vieren heb. zolas verjaardag, bruiloft, of aanzoek.. Men regelt daar met liefde iets extras voor.. ( en dat hebben we zelf ondervonden)
    op naar ons volgende bezoek Wink
  • Had ik toch niet overdreven he? Cool
    De castle club is echt het einde! Ik zou ook niets anders willen, maar iedere keer hier verblijven is helaas net een tikkeltje te kostelijk... Wink
  • Wij zijn vorige week voor 4 dagen/3 nachten in de Castle Club verbleven en het was gewoonweg hemels!
    Voor mij was het de eerste keer in het Disneyland Hotel en voor mijn vriend de allereerste keer in Disneyland zelf. We hadden een kamer met parkzicht en het had simpelweg alles wat we maar konden wensen. Een balkonnetje met zicht op het kasteel, een ruimte prachtige kamer, ontbijt met Disneyfiguren, Tea-Time en de ganse dag drank à volonté, en we konden de Dreams ook gewoon volgen 's avonds vanuit de Castle Club Lounge. Het personeel was enorm hartelijk en hielp ons gewoonweg met alles! Ze hadden zelfs een ontmoeting met Aurore willen regelen maar dat is helaas niet gelukt. De aparte ingang naar het park is ook geweldig, om nog maar te zwijgen van VIP Fastpassen, waar je bij veel attracties gewoon mocht binnenlopen zonder aan te schuiven!
    We voelden ons vorstelijk in de Castle Club maar helaas kunnen we ons dit maar één keer veroorloven. We hebben van elke seconde genoten en zullen deze herinnering nog lang koesteren.
  • Hoi Roosje,
    Wij mijn vrouw en ik willen aankomend jaar ook naar het Disneyhotel. Ik heb gekeken naar de Castleclub kamer maar kom op internet grote prijsverschillen tegen. Mag ik vragen wat je ongeveer betaald hebt voor een kamer met 2 personen? Heeft de Castleclub altijd uitzicht op het park? En via welke site heb je deze geboekt?
    Alvast bedankt :)
  • maart 2016 aangepast
    Wij hebben geboekt via Jetair, je kan de prijzen zien van de Castle Club op http://bit.ly/1nr5xiH
    Een kamer met zicht op het park kost wel minstens enkele 100'en euro's meer. De ontbijt- en Tea Time lounge is voor de ganse Castle Club en daar heb je wel zicht op het kasteel. Maar een gewone Castle Club kamer heeft geen zicht op het park, zoals ik zei moet je daar een heel stuk voor bijbetalen. Maar wij vonden het dat waard :-)
  • We verbleven van 18 december tot 21 december 2013 in de castle club, kamer 2407.
    Ik ben het volledig eens met Beastfan. Alles wat hij zegt is waar en niet overdreven.
    Bij aankomst, was er een valet dienst. Er stond al iemand klaar om mijn deur te openen en daarna de koffer uit te laden. Als ik me niet vergis kregen we een papiertje voor onze bagage.
    We werden niet geëscorteerd, maar zijn zelf naar de liften gegaan. Dat zorgde voor nogal wat verwarring, want er is geen knopje om de lift naar beneden te laten komen. Ik dan maar snel even in de gift shop gaan vragen hoe ik bij de aparte receptie uit kon komen. In de ruimte waar de liften staan, staat een zetel met daarnaast een telefoon op een tafeltje. Die telefoon geeft je rechtstreeks contact met de receptie van de castle club. De receptie stuurde meteen de lift naar beneden.
    De ontvangst en het inchecken verliep heel rustig. We kregen heel veel uitleg over de voordelen van castle club. Zo kregen we een gedetailleerde uitleg over de werking van de vip fastpassen, over de lounge, over ontbijt met disneyfiguren, etc.
    We waren net voor de middag aangekomen, dus de kamer was nog niet klaar. We zijn dan een paar uurtjes het park ingegaan en later teruggekeerd. Toen we naar onze kamer werden gebracht vond ik bijzonder raar dat we in de gang langs de kant van het park liepen. Ik had nl. een kamer zonder parkzicht geboekt. Blijkbaar kregen we een 'upgrade' en toch zicht op het park. Ik maakte me even zorgen over het lawaai, maar desondanks dat het hele park 's avonds verlicht was en er muziek gespeeld werd (zelfs na sluitingsuren), was het bijzonder rustig en merkten we niets op van de verlichting buiten wanneer de gordijnen dicht waren. Het enige dat ik jammer vond is dat er geen balkon was, iets waar ik speciaal naar gevraagd had bij de reservering. Om een of andere reden zei de persoon die ik aan de lijn had dat geen enkele kamer in het hotel een balkon had, met uitzondering van een aantal kamers in de west- en oostvleugels. Nieuweling misschien ??
    De kamer was echt prachtig en hetgeen dat me het meest is bijgebleven zijn de 7 dwergen op de randen van de spiegel in de badkamer en de enorme hoeveelheid kussens op het kingsize bed (geweldig !!) en niet te vergeten, het meest geweldige van alles: koffiemachiene :D .
    Het ontbijbuffet vond ik echt geweldig en elke ochtend kregen dezelfde keuze qua warm ontbijt : scrambled eggs, omelet, american pancakes (maple syrup staat op je tafel, samen met honing en verschillende confituren), gebakken patatjes, worstjes en nog iets met vlees. Ik moet heel eerlijk zijn: ik eet zelden vlees en na het zien van de pancakes en de scrambled eggs heb ik weinig aandacht voor de rest gehad. Ik denk dat ik nog zaken gezien heb als koffiekoeken, broodjes en allerlei soorten beleg en ook verschillende (verse) vruchtensappen.
    Bij het gratis vieruurtje vind je ook allerlei lekkere dingen zoals thee sandwiches, verschillende soorten taart, koekjes etc. Ik herinner me vooral de chocolat chip cookies en de chocoladetaart (drie keer raden waarom :p).
    Ik heb echter wel een contradictie opgemerkt als het aankwam op de bediening van de lounge. Wanneer het druk was (tijdens het ontbijt / vieruurtje) werd er heel snel en ook vaak gevraagd of wat we graag zouden drinken. Een keer hebben zelf 3 verschillende obers het ons gevraagd in minder dan 2 minuten tijd. En dat terwijl we soms meer dan 5 minuten zaten te wachten tot iemand langs kwam wanneer er niemand was en wij er alleen zaten. Ook kwamen ze niet meer terug zonder dat we expliciet een teken gaven. Dus: des te drukker het was, des te sneller werden we geserveerd. Voor alle duidelijkheid: ik vind het niet erg om even te wachten tot iemand langs komt, het is gewoon de contradictie die me opviel; heb er niet echt kritiek op.
    Het is wel degelijk zo dat je geregeld mensen jaloers ziet kijken als je naar de liften gaat / van de liften komt die naar de castle club leiden. Het was me eerst niet opgevallen, tot mijn vriend het aanhaalde. Ik kijk nl. niet snel naar andere mensen omdat ik nogal snel een schaamtegevoel krijg. En dat was dit keer ook zo. Nadat mijn vriend het me vertelde voelde ik telkens een gevoel van schaamte als ik de lift gebruikte en hoopte ik dat het niemand het zou zien.
    Nu, dit zal niet bij iedereen gebeuren, maar als je iets ziet staan in de vitrine kasten op de verdieping van de castle club en je wil het kopen, het enige dat je moet doen is naar de receptie gaan en zij regelen het voor je. Je wordt geëscorteerd naar de gift shop, waar je het stuk kan controleren en betalen. Het wordt naar je kamer gebracht. Wel, in ons geval toch, want we hadden een schilderij gekocht (weeral).
    Je wordt er echt op je wenken bediend en niets is te veel gevraagd. Zeker de moeite waard om het eens te proberen !!!
    Wat mijn vriend erover te zeggen heeft : heel goed ! Dat is pas op vakantie gaan !!
  • Hoi,
    Ik ben pas naar Disneyland geweest en kan niet wachten tot ik terug kan gaan!
    Ik denk eraan om een Castle Club kamer te boeken in het Disneyland Hotel zelf. Krijg je dan een Vip fastpass of is dat alleen als je een suite boekt? En geldt die vip fastpass dan ook voor Disney Dreams? Ik heb al gezien dat er vooraan aan het kasteel een gedeelte is voorzien voor Vips. En kan je meteen als je in een attractie gezeten hebt gewoon opnieuw gaan met die pas of moet je een bepaalde tijd wachten?
    Alvast bedankt! Dit forum is super handig!
    Groetjes :)
  • Hoi,
    Ik heb nog een vraagje: zijn er ook suites voor 4 personen met 2 volwaardige dubbelbedden of is dat alleen voor 2 personen en een bijzet bed?
  • Kirsten zei:


    Hoi,
    Ik ben pas naar Disneyland geweest en kan niet wachten tot ik terug kan gaan!
    Ik denk eraan om een Castle Club kamer te boeken in het Disneyland Hotel zelf. Krijg je dan een Vip fastpass of is dat alleen als je een suite boekt? En geldt die vip fastpass dan ook voor Disney Dreams? Ik heb al gezien dat er vooraan aan het kasteel een gedeelte is voorzien voor Vips. En kan je meteen als je in een attractie gezeten hebt gewoon opnieuw gaan met die pas of moet je een bepaalde tijd wachten?
    Alvast bedankt! Dit forum is super handig!
    Groetjes :)

    Hoi Kirsten,
    Alle gasten van de Castle Club ontvangen een VIP FastPass. Deze is enkel geldig voor attracties, niet bij shows of meet & greets met de Disney figuren. Met deze kaart mag je onbeperkt gebruik maken van alle FastPass rijen in de parken, hoe vaak je maar wilt. Bekijk alle voordelen van een verblijf op de Castle Club: http://www.discoverthemagic.nl/hotels/disneyland-hotel/.
    Kirsten zei:


    Hoi,
    Ik heb nog een vraagje: zijn er ook suites voor 4 personen met 2 volwaardige dubbelbedden of is dat alleen voor 2 personen en een bijzet bed?

    Suites kunnen wij als DiscoverTheMagic.nl helaas niet aanbieden, dus daar hebben wij weinig informatie over. Voor meer inlichtingen over suites bel je met de reserveringslijn (0900-0654).
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Kirsten zei:


    Hoi,
    Ik ben pas naar Disneyland geweest en kan niet wachten tot ik terug kan gaan!
    Ik denk eraan om een Castle Club kamer te boeken in het Disneyland Hotel zelf. Krijg je dan een Vip fastpass of is dat alleen als je een suite boekt? En geldt die vip fastpass dan ook voor Disney Dreams? Ik heb al gezien dat er vooraan aan het kasteel een gedeelte is voorzien voor Vips. En kan je meteen als je in een attractie gezeten hebt gewoon opnieuw gaan met die pas of moet je een bepaalde tijd wachten?
    Alvast bedankt! Dit forum is super handig!
    Groetjes :)

    Hoi Kirsten,
    Alle gasten van de Castle Club ontvangen een VIP FastPass. Deze is enkel geldig voor attracties, niet bij shows of meet & greets met de Disney figuren. Met deze kaart mag je onbeperkt gebruik maken van alle FastPass rijen in de parken, hoe vaak je maar wilt. Bekijk alle voordelen van een verblijf op de Castle Club: http://www.discoverthemagic.nl/hotels/disneyland-hotel/.
    Kirsten zei:


    Hoi,
    Ik heb nog een vraagje: zijn er ook suites voor 4 personen met 2 volwaardige dubbelbedden of is dat alleen voor 2 personen en een bijzet bed?

    Suites kunnen wij als DiscoverTheMagic.nl helaas niet aanbieden, dus daar hebben wij weinig informatie over. Voor meer inlichtingen over suites bel je met de reserveringslijn (0900-0654).
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor alle informatie!
    Wanneer krijg je dan vip pasjes voor shows? Of kan je die kopen in het park?
    Groetjes
  • Kirsten zei:


    Bedankt voor alle informatie!
    Wanneer krijg je dan vip pasjes voor shows? Of kan je die kopen in het park?
    Groetjes

    Hoi Kirsten,
    De VIP gedeeltes op Central Plaza zijn alleen voor genodigden van Disney. Er kunnen door reguliere bezoekers gaan 'pasjes' worden aangeschaft om in deze zone te mogen staan.
    Groetjes,
    Lars
  • Hooi!
    Wij hebben voor 5 dagen een normalen kamer in het disney hotel geboekt.
    Als ik wil overstappen naar castle club hoeveel extra kost dat :) ?
  • xtiira zei:


    Hooi!
    Wij hebben voor 5 dagen een normalen kamer in het disney hotel geboekt.
    Als ik wil overstappen naar castle club hoeveel extra kost dat :) ?

    Hoi xtiira,
    Castle Club kamers kunnen helaas alleen via de Disney reserveringslijn worden geboekt. Hiervoor bel je naar 0900-0654. Zij kunnen je een prijsopgave geven voor een upgrade naar een Castle Club kamer.
    Groetjes,
    Lars
  • Verschillen die prijzen zo hard eigenlijk? Ik zou men vriendin ten huwelijk willen vragen volgend jaar in Disneyland en ik dacht misschien naar het Disneyland Hotel te gaan, maar dit lijkt me ook enorm aangenaam als verrassing.

    Kan ik het hotel eigenlijk contacteren en info vragen of ze ook speciale dingen willen regelen ofzo?
  • DLPfan zei:

    Verschillen die prijzen zo hard eigenlijk? Ik zou men vriendin ten huwelijk willen vragen volgend jaar in Disneyland en ik dacht misschien naar het Disneyland Hotel te gaan, maar dit lijkt me ook enorm aangenaam als verrassing.

    Kan ik het hotel eigenlijk contacteren en info vragen of ze ook speciale dingen willen regelen ofzo?

    Hoi DLPfan,

    Je kunt het Disneyland Hotel rechtstreeks bereiken via het volgende nummer om te vragen of er iets geregeld kan worden: +33 1 60 45 65 00.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    DLPfan zei:

    Verschillen die prijzen zo hard eigenlijk? Ik zou men vriendin ten huwelijk willen vragen volgend jaar in Disneyland en ik dacht misschien naar het Disneyland Hotel te gaan, maar dit lijkt me ook enorm aangenaam als verrassing.

    Kan ik het hotel eigenlijk contacteren en info vragen of ze ook speciale dingen willen regelen ofzo?

    Hoi DLPfan,

    Je kunt het Disneyland Hotel rechtstreeks bereiken via het volgende nummer om te vragen of er iets geregeld kan worden: +33 1 60 45 65 00.

    Groetjes,
    Lars
    Top! Bedankt!!
  • Na overleg met men vriendin zou ze toch liever in New Port Bay Club logeren ipv Disneylandhotel, kan ik daarvan het nummer krijgen? :smile: Hopelijk kunnen ze iets regelen :smile:
  • DLPfan zei:

    Na overleg met men vriendin zou ze toch liever in New Port Bay Club logeren ipv Disneylandhotel, kan ik daarvan het nummer krijgen? :smile: Hopelijk kunnen ze iets regelen :smile:

    Hoi DLPfan,

    Natuurlijk, geen probleem. Disney's Newport Bay Club is bereikbaar via telefoonnummer: +33 1 60 45 55 00.

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal. Ik ben me aan het inlezen voor een verblijf in het Disneyland Hotel, en ben totaal verliefd geworden op de Castle Club arrangementen, dit gaat hem dan ook worden. Nu wilde ik wel weten hoeveel duurder het is per nacht ongeveer tov. de luxe kamers. Ben van plan om in een extra voordeelperiode te gaan, en dan 4 nachten 5 dagen.

    Is er iemand die weet wat ik dan ongeveer kwijt ben? (Geen suites, een 'gewone' kamer)
  • Mantis zei:

    Hallo allemaal. Ik ben me aan het inlezen voor een verblijf in het Disneyland Hotel, en ben totaal verliefd geworden op de Castle Club arrangementen, dit gaat hem dan ook worden. Nu wilde ik wel weten hoeveel duurder het is per nacht ongeveer tov. de luxe kamers. Ben van plan om in een extra voordeelperiode te gaan, en dan 4 nachten 5 dagen.

    Is er iemand die weet wat ik dan ongeveer kwijt ben? (Geen suites, een 'gewone' kamer)

    Hoi Mantis,

    De Castle Club kamers & suites kunnen alleen via de Disney reserveringslijn worden geboekt. Online zijn alleen de klassieke kamers, luxe kamers en familiekamers beschikbaar. De Castle Club is vergelijkbaar met de clubs in de overige Disney hotels (Empire State Club bij New York, Compass Club bij Newport Bay Club en Golden Forest Club bij Sequoia Lodge) met o.a. aparte lounges voor het ontbijt en snacks, een privé receptie, extra faciliteiten op de kamers en VIP FastPass. Meer informatie, aanbiedingen, prijzen & beschikbaarheid van de reguliere kamers in het Disneyland Hotel: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/disney-hotels-paris/disneyland-hotel-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • juni 2017 aangepast
    Mantis zei:

    Hallo allemaal. Ik ben me aan het inlezen voor een verblijf in het Disneyland Hotel, en ben totaal verliefd geworden op de Castle Club arrangementen, dit gaat hem dan ook worden. Nu wilde ik wel weten hoeveel duurder het is per nacht ongeveer tov. de luxe kamers. Ben van plan om in een extra voordeelperiode te gaan, en dan 4 nachten 5 dagen.

    Is er iemand die weet wat ik dan ongeveer kwijt ben? (Geen suites, een 'gewone' kamer)

    Wij hebben 4 nachten 5 dagen met dezelfde aanbieding. We waren tussen de 4000 en 5000 kwijt. Voor een gewone kamer met Castle Club voor twee personen.
Log In of Registreer om te reageren.