Ontbijt in de Disney hotels

1356

Reacties

  • Hoi,

    Ik heb even een vraag. Ik wil in het voorjaar naar cheyenne toe. Nu ben ik regelmatig in sequia lodge en new port bay geweest en daar was het ontbijt een lopend buffet met croissantjes, chocolade croissantjes, broodjes, fruit, yoghurt, verschillende soorten beleg enzo... Is dit ook in Cheyenne? Ik hoor het graag
  • dotty03 zei:

    Hoi,

    Ik heb even een vraag. Ik wil in het voorjaar naar cheyenne toe. Nu ben ik regelmatig in sequia lodge en new port bay geweest en daar was het ontbijt een lopend buffet met croissantjes, chocolade croissantjes, broodjes, fruit, yoghurt, verschillende soorten beleg enzo... Is dit ook in Cheyenne? Ik hoor het graag

    Hoi dotty03,

    Het ontbijt in Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne is minder uitgebreid dan de ontbijtbuffetten van Sequoia Lodge en Newport Bay Club. Met name fruit, yoghurt en de keuze in beleg is minder uitgebreid bij Santa Fe en Cheyenne en er is geen plaatstoewijzing. Je zult dus zelf een plaats moeten zoeken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Hoi,

    Ik heb even een vraag. Ik wil in het voorjaar naar cheyenne toe. Nu ben ik regelmatig in sequia lodge en new port bay geweest en daar was het ontbijt een lopend buffet met croissantjes, chocolade croissantjes, broodjes, fruit, yoghurt, verschillende soorten beleg enzo... Is dit ook in Cheyenne? Ik hoor het graag

    Hoi dotty03,

    Het ontbijt in Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne is minder uitgebreid dan de ontbijtbuffetten van Sequoia Lodge en Newport Bay Club. Met name fruit, yoghurt en de keuze in beleg is minder uitgebreid bij Santa Fe en Cheyenne en er is geen plaatstoewijzing. Je zult dus zelf een plaats moeten zoeken.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi.. de plaats aanwijzing vind ik geen probleem,.maar het is wel een lopend buffet ?
  • dotty03 zei:


    Hoi.. de plaats aanwijzing vind ik geen probleem,.maar het is wel een lopend buffet ?

    Hoi dotty03,

    Ja, ook bij Santa Fe en Cheyenne is het ontbijt middels een all-you-can-eat buffet.

    Groetjes,
    Lars
  • Nog eens een vraagje, als je boekt in Disneyland hotel kan je dan voor de dag van aankomst een ontbijt bijboeken en zo ja wat is de prijs dan ongeveer?
  • andrea zei:

    Nog eens een vraagje, als je boekt in Disneyland hotel kan je dan voor de dag van aankomst een ontbijt bijboeken en zo ja wat is de prijs dan ongeveer?

    Hoi andrea,

    Ook op de aankomstdag kun je gebruikmaken van het ontbijt in je Disney hotel, maar je moet dan wel eerst ingecheckt hebben. Met de Disney Hotel Easy Pass krijg je vervolgens toegang tot het restaurant met ontbijtbuffet. Hier hoef je dus niet extra voor te betalen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dit wist ik ook niet dat je gratis mag gebruik maken van het ontbijt de dag van aankomst. Wij zijn al verschillende keren vroeg gaan inchecken in het hotel(sequoia lodge, cheyenne, santa fe, disneylandhotel) maar wisten niet dat je ook mocht ontbijten die eerste dag. In de hotels zelf zeggen ze daar niets van als je gaat inchecken, zelf heb ik het ook nog nooit gevraagd omdat ik dacht dat dit niet was inbegrepen de eerste dag. Maar als ik het goed begrijp geven ze dan zo geen kaartje met de ontbijturen op maar moet je gewoon naar het ontbijt gaan met de Disney Hotel Easy Pass de dag van aankomst.
    Groetjes
  • stitch zei:

    Dit wist ik ook niet dat je gratis mag gebruik maken van het ontbijt de dag van aankomst. Wij zijn al verschillende keren vroeg gaan inchecken in het hotel(sequoia lodge, cheyenne, santa fe, disneylandhotel) maar wisten niet dat je ook mocht ontbijten die eerste dag. In de hotels zelf zeggen ze daar niets van als je gaat inchecken, zelf heb ik het ook nog nooit gevraagd omdat ik dacht dat dit niet was inbegrepen de eerste dag. Maar als ik het goed begrijp geven ze dan zo geen kaartje met de ontbijturen op maar moet je gewoon naar het ontbijt gaan met de Disney Hotel Easy Pass de dag van aankomst.
    Groetjes

    Hoi stitch,

    Ik heb dit zelf vorig jaar ervaren in Disney's Hotel New York, weliswaar als zakelijke bezoeker, maar toch. Toen werd mij dit tijdens het inchecken verteld en kon ik op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass ontbijten.

    Groetjes,
    Lars
  • Nogmaals dank, dat wist ik ook niet normaal nemen we steeds ontbijt in cafe Mickey op dag van aankomst, maar nu willen de zonen liever in Disneyland hotel.

    Groetjes
  • andrea zei:

    Nogmaals dank, dat wist ik ook niet normaal nemen we steeds ontbijt in cafe Mickey op dag van aankomst, maar nu willen de zonen liever in Disneyland hotel.

    Groetjes

    Hoi andrea,

    Let erop dat het ontbijt alleen in het hotel waar je geboekt hebt inclusief is, niet in andere Disney hotels. Als je wilt ontbijten in het Disneyland Hotel zonder dat je daar verblijft, dan zul je los moeten betalen. Toegang is op basis van bezettingsgraad van het hotel. Hotelgasten krijgen namelijk voorrang.

    Groetjes,
    Lars
  • We willen ook daar boeken :)
  • andrea zei:

    We willen ook daar boeken :)

    Dan moet dat geen probleem zijn. Profiteer van onze gratis halfpension aanbieding en ontvang tot 25% korting + gratis ontbijt & 3-gangen diner bij een verblijf in de Disney hotels. Info, prijzen & boeken: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris/aanbieding-disneyland-lentevoordeel-nl.

    Groetjes,
    Lars
  • Kunnen we ook ontbijten in een Disney hotel wanneer we niet slapen in een Disney hotel?
    Zo ja, weet iemand wat de kosten zijn voor een ontbijt in een Disney hotel?
  • Kunnen we ook ontbijten in een Disney hotel wanneer we niet slapen in een Disney hotel?
    Zo ja, weet iemand wat de kosten zijn voor een ontbijt in een Disney hotel?

    Hoi tonvanbinsbergen,

    Het is inderdaad mogelijk om ook als niet-gast te ontbijten in één van de Disney hotels. Helaas zijn wij niet in het bezit van de exacte prijzen, maar die variëren tussen €10+ voor Santa Fe/Cheyenne, oplopend tot €35 voor het Disneyland Hotel. Hotelgasten krijgen voorrang. Bij een hoge bezettingsgraad van een bepaald hotel, worden niet-gasten echter niet toegelaten.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi allemaal,

    Disney introduceert nieuwe ontbijtopties voor gasten van de Disney hotels vanaf 29 maart 2017. Het ontbijt zal niet meer standaard inclusief zijn bij een verblijf en dient los bijgeboekt te worden. Daarnaast verplaatst het ontbijt met de Disney figuren van Café Mickey naar Plaza Gardens in het Disneyland Park, komen er losse ontbijtproducten als 'ontbijt to go' in de hotels en serveren diverse restaurants in Disney Village en beide parken speciale ontbijtmenu's. Meer informatie & prijzen: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    andrea zei:

    Nog eens een vraagje, als je boekt in Disneyland hotel kan je dan voor de dag van aankomst een ontbijt bijboeken en zo ja wat is de prijs dan ongeveer?

    Hoi andrea,

    Ook op de aankomstdag kun je gebruikmaken van het ontbijt in je Disney hotel, maar je moet dan wel eerst ingecheckt hebben. Met de Disney Hotel Easy Pass krijg je vervolgens toegang tot het restaurant met ontbijtbuffet. Hier hoef je dus niet extra voor te betalen.

    Groetjes,
    Lars
    Is dit nog steeds het geval? Dus als ik over 1,5 week om 8.00u incheck in hotel Cheyenne kan ik direct aanschuiven bij het ontbijt met de EasyPass (die ik krijg, of moet je hierom vragen?). We verblijven nml. 2 nachten en 3 dagen dus in principe ook maar 2x ontbijt.?
  • Wij zijn vorige week geweest en ingecheckt rond 8u in Sequoia Lodge en moesten wel betalen voor het ontbijt misschien hangt dit af van wie er staat, je kan altijd proberen. Groetjes, Anja
  • Hoi @kristelv en @stitch ,

    Bij Disney's Hotel New York kon ik op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass ook op de aankomstdag zo aanschuiven. Dit werd me zelfs tijdens het inchecken aangeboden (niet naar gevraagd), vandaar dat ik dit hier vermelde. Het zal er inderdaad aan liggen wie je incheckt, aangezien Disney hier geen officiële melding van maakt.

    Groetjes,
    Lars

  • Lars zei:

    Hoi @kristelv en @stitch ,

    Bij Disney's Hotel New York kon ik op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass ook op de aankomstdag zo aanschuiven. Dit werd me zelfs tijdens het inchecken aangeboden (niet naar gevraagd), vandaar dat ik dit hier vermelde. Het zal er inderdaad aan liggen wie je incheckt, aangezien Disney hier geen officiële melding van maakt.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi Lars,

    Ah, oke. Dan maar hopen op een aardige dame/heer achter de desk :lol:
    Anders is het ook zo erg nog niet, maargoed als het kan.... ;)
  • Volgens de chat van de officiële Dlp site is het ontbijt de dag van aankomst niet inbegrepen en ze kunnen zelfs niet op voorhand zeggen of er plaats is op de dag van aankomst, dus toch maar cafe Mickey geboekt voor aankomstdag.
  • andrea zei:

    Volgens de chat van de officiële Dlp site is het ontbijt de dag van aankomst niet inbegrepen en ze kunnen zelfs niet op voorhand zeggen of er plaats is op de dag van aankomst, dus toch maar cafe Mickey geboekt voor aankomstdag.

    Hoi Andrea,

    Er is inderdaad geen zekerheid dat je kunt ontbijten, maar ter plaatse vragen kan geen kwaad en met de juiste cast member is het zeker mogelijk. Je zult dan wel een gok moeten wagen, want het kan ook zo zijn dat je word geweigerd. Als je zeker wilt weten dat je kunt ontbijten, dan is het reserveren van in dit geval Café Mickey inderdaad de beste optie.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb begrepen dat je het ontbijt nu apart moet betalen. ik ben van plan om naar Sequoia Lodge te gaan. daar ben ik al eerder geweest, heel lang geleden toen stelde het ontbijt weinig voor. nu je er een best bedragje voor moet betalen, betekend dat dan ook dat de keus nu groter is dan alleen een croissantje en chocolade broodje?
  • Von zei:

    Ik heb begrepen dat je het ontbijt nu apart moet betalen. ik ben van plan om naar Sequoia Lodge te gaan. daar ben ik al eerder geweest, heel lang geleden toen stelde het ontbijt weinig voor. nu je er een best bedragje voor moet betalen, betekend dat dan ook dat de keus nu groter is dan alleen een croissantje en chocolade broodje?

    Hoi Von,

    Alle nieuwe ontbijtopties in de Disney hotels, Disney Village en de parken staan uitgelegd in dit artikel: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-ontbijtopties-disneyland-paris. Het ontbijt in de hotels wordt aangepast/uitgebreid vanaf 29 maart 2017 als de nieuwe maaltijdopties ingaan.

    Groetjes,
    Lars
  • Moet je persé in je eigen hotel ontbijten als je volpension hebt? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de vouchers voor lunch en diner? Alvast bedankt!
  • Moet je persé in je eigen hotel ontbijten als je volpension hebt? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de vouchers voor lunch en diner? Alvast bedankt!

    Hoi jolanda1966,

    Alleen het ontbijtbuffet in je hotel waar je verblijft is inclusief met de volpension aanbieding. Je kunt ook in andere hotels gaan ontbijten, maar dan dien je per persoon los te betalen en alleen op basis van beschikbaarheid aangezien de hotelgasten zelf voorrang krijgen. De vouchers voor lunch en diner zijn hetzelfde, dus je kunt zelf bepalen hoe je ze gebruikt tijdens je verblijf.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Moet je persé in je eigen hotel ontbijten als je volpension hebt? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de vouchers voor lunch en diner? Alvast bedankt!

    Hoi jolanda1966,

    Alleen het ontbijtbuffet in je hotel waar je verblijft is inclusief met de volpension aanbieding. Je kunt ook in andere hotels gaan ontbijten, maar dan dien je per persoon los te betalen en alleen op basis van beschikbaarheid aangezien de hotelgasten zelf voorrang krijgen. De vouchers voor lunch en diner zijn hetzelfde, dus je kunt zelf bepalen hoe je ze gebruikt tijdens je verblijf.

    Groetjes,
    Lars
    Hey Lars, dank je wel voor je snelle antwoord! We zouden dus bv voor de eerste dag lunch mee kunnen nemen en s avonds dineren ( is reserveren aan te raden?) de tweede dag lunch en diner kunnen gebruiken en de derde dag een uitgebreide lunch en op de terugweg iets kleins eten? Weet je overigens hoe laat eind februari de show s avonds begint? Dit ivm het eventuele reserveren van een restaurant. Alvast bedankt weer, groetjes Jolanda

  • Hey Lars, dank je wel voor je snelle antwoord! We zouden dus bv voor de eerste dag lunch mee kunnen nemen en s avonds dineren ( is reserveren aan te raden?) de tweede dag lunch en diner kunnen gebruiken en de derde dag een uitgebreide lunch en op de terugweg iets kleins eten? Weet je overigens hoe laat eind februari de show s avonds begint? Dit ivm het eventuele reserveren van een restaurant. Alvast bedankt weer, groetjes Jolanda

    Hoi Jolanda,

    Graag gedaan! Dat kan inderdaad. Je mag zelf de verdeling maken binnen je verblijf en dus ook op de vertrekdag nog van een voucher gebruikmaken. Reserveren wordt altijd aanbevolen, zeker voor de populaire restaurants. Meer informatie: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris. De avondshow in het Disneyland Park begint altijd op het moment dat het park sluit. De nieuwe Star Wars avondshow begint dit weekend, maar daar zijn nog geen tijden van bekend. Waarschijnlijk zal ook deze show te zien zijn als het Studios Park sluit.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen allen!
    Vraagje, in de nieuwe formule met het ontbijt zijn de figuren definitief verdwenen bij het ontbijt en alleen bij plaza gardens.
    Zijn er nog wel figuren bij het ontbijt van de CC, GF of ES kamers?

    Groetjes
    Imora
  • Imora zei:

    Goedemorgen allen!
    Vraagje, in de nieuwe formule met het ontbijt zijn de figuren definitief verdwenen bij het ontbijt en alleen bij plaza gardens.
    Zijn er nog wel figuren bij het ontbijt van de CC, GF of ES kamers?

    Groetjes
    Imora

    Hoi Imora,

    Tijdens het ontbijt zijn er alleen op de Castle Club (Disneyland Hotel) Disney figuren aanwezig. Op de overige Club Levels in de Disney hotels zijn geen Disney figuren. Ze komen vanaf 29 maart 2017 overigens wel weer terug in de lobby's van alle Disney hotels (met uitzondering van Davy Crockett Ranch).

    Groetjes,
    Lars
  • Hai Lars,

    Dank voor je reactie. Jammer ook voor de clubkamers dus geen figuren meer...
    Laatste keer in de Castle Club mogen verblijven. Zo gelukkig zinn we niet iedere disney trip helaas haha
Log In of Registreer om te reageren.