2 jarig kind valt niet in arrangement?

Nu de kinderen oud genoeg zijn zagen we als disney lieghebbers “eindelijk” de kans weer naar Disney te gaan. Samen met vrienden hebben we een arrangement geboekt inclusief “Plus” maaltijden.

In mijn bevestiging zag ik opeens dat we alleen diner vouchers voor onze 3 jarige zouden krijgen. Voor onze 2 jarige was dit niet zo maar deze zou van dezelfde diensten kunnen genieten onder voorwaarden.

Om na te gaan wat deze voorwaarden dan zijn heb ik de helpdesk gebeld. Tot mijn verbazing vertelde de medewerker mij dat mijn tweejarige niet onder het arrangement valt. Hij moest mee eten van ons eten of we moesten voor hem los af gaan rekenen. Dit komt op mij erg raar over. Ik boek voor mijn hele gezin een arrangement en nu blijkt er 1 kind buiten de boot te vallen. De suggestie van de medewerker om a la carte restaurants te mijden en alleen voor buffets te gaan (dan viel het niet op dat de 2 jarige mee at) vond ik niet heel bevredigend.

Weet iemand of het klopt wat bovenstaande medewerker zegt? Of heb ik net iemand op een “off day” getroffen?

Groet,

Arnoud

Reacties

  • Het is idd zoals de medewerker zegt.
    Wij hebben het ook gehad bij chez remy ,onze zoon destijds 2 had dus geen voucher en er moest dus bij betaald worden.
    Wij waren ook verbaast hierover en hebben dus de ala carte restaurants daarna vermeden.
  • Bedankt.

    Gelukkig vallen de prijzen van de kindermenus mee maar ik blijf het apart vinden. Klein scheurtje in de “pre-magic”.....
Log In of Registreer om te reageren.