Mich

Over

Gebruikersnaam
Mich
Aangesloten
Bezoeken
36
Laatst Actief
Rollen
Member

Reacties

  • (Quote) Dat is toch absurd! Nu heb je meer voordeel zonder jaarpas. Ik zag dat het nu al kon via de site. Enig idee wanneer ze het gelijk trekken voor de jaarpashouders? Groet Mich
  • Goedemiddag ik las dat je straks weer 4daagse kaarten kan kopen. Kun je als jaarkaarthouder dan ook 4dagen of meer ? reserveren? Groet Mich
  • Ter info. Uiteindelijk vandaag onze voucher kunnen omwisselen om 17.30 en ook zonder reservering het park in omdat we ze vandaag omgewisseld hadden en park was niet vol. Nieuwe reservering met jaarpas gemaakt (idd een ander nr.) en ineens dook de vo…
  • Hi, wij hebben e-vouchers voor jaarkaarten gekocht en een reservering gemaakt voor toegang tot de parken. Deze heb ik gelukkig geprint. Want nu kan ik mijn reservering en jaarpassen nergens meer terugvinden. Moet ik iedere keer opnieuw mijn jaarkaar…
  • Dank voor je antwoord Hugo. Wat bedoel je met weinig gebruik maken vd extra's? Welke dingen kun je nog niet gebruiken?
  • Hallo, wij willen weer jaarkaarten (Infinity en Magic Plus) gaan kopen, maar ik lees op pixiedust.be over grote wijzigingen van het systeem en/of vermindering van voordelen van de jaarpassen i.v.m. 30ste verjaardag. Denken jullie dat dit al na 3 n…
  • Hallo Hugo, Dank voor de snelle reactie. Enig idee waar ik het nummer vd receptie van het Disneyland Hotel kan vinden? Groeten Mich
  • Beste Lars, Is er een mogelijkheid om cadeautjes in je hotel kamer te laten leggen door het hotel. Zodat je bij aankomst een verrassing hebt voor de kinderen? Groeten Mich
  • Beste Hugo, Dank voor het antwoord. Ik heb opnieuw gebeld naar de reserveringslijn en iemand anders aan de lijn gekregen. Zij vertelde mij dat als ik bij hen de jaarkaarten bestel ik wel kan reserveren met korting en mij de bedragen met korting gege…
  • Hallo Lars, Wij willen weer jaarkaarten gaan aanschaffen en 'room only' boeken. Bij de reserveringslijn wilden ze geen boeking maken of bedrag noemen met korting van een Infinity jaarpas omdat ik nog geen pasnummer kan geven. Heeft de E-vo…
  • Beste Simone, Deze kun je huren waar je ook de kinderwagens huurt. Als je een jaarabonnement heb is deze ook gratis. Groet Mich
  • Hai, Morgen 7, 8, 9, 10 en 11 juni zijn wij in DLP. Wie kan ons aan de laatste 3 stempels helpen? Wij kunnen nog aan 3 personen 10 % korting geven en geven je 25 euro p.p. extra in ruil voor de stempels. Je kunt mij bereiken op 06-15907558 of mi…
  • Hallo, 50 euro extra voor wie ons aan de laatste 3 stempels kan helpen! (Image) 7, 8, 9, 10 en 11 juni zijn wij weer in DLP. Contact kun je opnemen op micheline.janssen@freeler.nl of 06-15907558 of natuurlijk een PM. Groeten Micheline
  • Hai (Image) Wij zijn vandaag en 27 , 28, 29, 30, 31 en 1 mei in Disney en willen iemand graag 3 keer korting geven. Laat wat weten op 06-15907558 of micheline.janssen@ziggo.nl Groetjes Micheline
  • Hai (Image) , 26 april t/m 2 mei en 7, 8. 9 en 10 juni zijn wij in DLP. Wie helpt ons aan de laatste 2 stempels? Je kunt mij bereiken via een PM of 06-15907558 of micheline.janssen@freeler.nl Groeten Mich
  • Hai, 26 april t/m 3 mei zijn wij in dlp. Wij hebben nog 2 stempels nodig en zouden heeeel blij zijn met deze laatste stempels.(Image) Wij kunnen 2 personen korting geven. Je kunt mij bereiken via een pm of op micheline.janssen@freeler.nl Groete…
  • Hallo, 29 en 30 zijn wij in Disneyland Parijs. Als je jaarkaarten wil met 10 %korting laat even wat weten dan spreken wij wat af. Ik ben te bereiken op micheline.janssen@freeler.nl of 06-15907558. Groeten Micheline
  • Hai, 25, 26, 27, 28, 29 en 30 December zijn wij in Disneyland en zouden graag korting geven en stempels sparen (Image) Struur een mail naar Micheline.Janssen@freeler.nl of stuur een PM. Groeten Micheline
  • Hai Yvonne, Ik heb ervaring met CE-M. en bij ons deed de aangetekende post er ook erg lang over. Ik denk dat dit was omdat zij er erg slordig onze postcode erop had gezet. Je kunt haar zeker een mail sturen, daar antwoord zij altijd op ook al kan o…
  • Hai SEC, Dit stond er eerder namenlijk niet en staat sinds deze week ook bij promoparcs op de site. We kunnen natuurlijk altijd naar Disney bellen met deze vraag of een mail aan mevrouw Dias sturen. grt Mich
  • Hallo Lars, Zijn het iedere dag dezelfde attracties (onder voorbehoud) die open zijn of wisselt het aanbod? In de disneyhotels ligt vaak een overzicht welke open zijn, maar wij verblijven nu niet in een Disneyhotel. Alvast bedankt, Mich
  • Ook bij ons was het super druk om de kaarten met tijdblok op te halen, maar dit was te verwachten in de zomer. Ook binnen ong. een uur wachten. Het lag aan het humeur van de cast member of ze je wel of niet naar een bepaalde prinses laten gaan. Onze…
  • Hai, Helaas nog geen enkele stempel kunnen sparen! (Image) Wie kan ons helpen en wil graag korting? 25, 26 en 27 Oktober zijn wij weer in DLP en kunnen (12 keer) 10 % korting geven. 25, 26, 27, 28, 29 en 30 December zijn wij ook in het park en g…
  • Hallo Leonie, Wil je laten weten of het nog gelukt is om via CE kaarten te kopen? Ze hebben nu op de site staan (net zoals promoparcs.com) dat de kaarten alleen voor de franse markt zijn. Alvast bedankt, Mich
  • Hallo, Wij zijn 13, 14 en 15 augustus in Disney en kunnen nog 12 mensen korting geven. Wie heeft ze nodig en kan ons aan de stempels helpen? Wij zijn te bereiken op 06-15907558 of 06-53967340. Mailen kan ook naar Micheline.Janssen@ziggo.nl Groe…
  • Hai Jolanda, Misschien te late reactie, maar aangetekend kost iets van 6,90. Wij zijn net terug uit Disney en kaarten via CE-Multiavantages waren goed en we hebben geen problemen gehad met omwisselen. Groeten Mich
  • Beste Lars, Ik heb van iemand gehoord dat je vroeger je ontbijt ook in het park kon krijgen i.p.v. in een Disney Hotel. Ik bedoel niet een los ontbijt in een restaurant bestellen. Kan dat nog steeds? Alvast bedankt en nog complimenten voor je sit…
  • Hallo Jolanda, Ik heb mijn kaarten ook via CE Multiavantage besteld (aangetekend).Ik las op een andere site dat ze geen kaarten meer per mail toezend vanaf 3 juni 2013. Mijn kaarten kwamen na 7 werkdagen. Gelukkig had ik aangetekend laten versturen…
  • Hai Ellen, Ik heb niet zo'n geluk met deze site en mail ontvangen dus ben daar een beetje huiverig voor. Maar als het 4 weken duurt wordt het wel krap dus misschien toch maar mailen.Dank voor je antwoord. Jane, heb jij al je inlogcodes? Zij …
  • (Image) Ik heb een reactie via de mail van Mevr. Alicia Dias met mijn inlogcode. Het had wel automatisch verstuurd moeten zijn. Ze antwoordt erg kort dus ik weet niet waarom het niet gelukt is. Verder geen reactie op mijn andere vragen gekregen. I…